مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت:استکبار با تمام قدرت فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده است.

استکبار با تمام قدرت فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا و سیمای استان در دیدار فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه استکبار با تمام قدرت و با استفاده از ابزارهای خود تفکر و فرهنگ مردم را مورد هجمه قرار داده است، گفت: جنگ با استکبار هنوز به اتمام نرسیده و دشمنان با تمام توان به میدان آمده اند .
. لطیفی تعامل و همکاری همه جانبه با نهادهای انقلابی به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ، جزء اهداف اصلی رسانه ملی و استانی عنوان کرده و بر اهتمام صداوسیمای استان بر این موضوع تأکید کرد.


فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان هم در این دیدار بر آمادگی کامل نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهدید تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم به عنوان سربازانی فداکار با عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی در راستای اعتلای ایران گام برداریم . .


امیر سرتیپ مظهری با مطلوب توصیف کردن همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان ، روحیه بسیجی و خودباوری در کنار تلاشهای مخلصانه برای مردم را از مولفه های موفقیت صداوسیما بر شمرد و از توجه رو به رشد صداوسیمای مرکز زنجان به رشد و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

دیدار فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.