مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه به گلایه برخی بیماران درباه ارجاع بیماران از مراکز درمانی به مطب‌های خصوصی اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجتی پور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه ارجاع بیماران از مراکز درمانی تامین اجتماعی به مطب‌های خصوصی که از سوی برخی پزشکان صورت می‌گیرد را تخلف دانست.

وی گفت: اگر موردی از این تخلف وجود داشته باشد حتما قابل پیگیری است و مردم باید موضوع را با ما در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی کمبود خاصی از نظر امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیماران ندارند، تاکید کرد: اگر هم موردی از کمبود وجود داشته باشد پزشک موظف است اطلاعات کافی در اختیار بیمار قرار دهد، اما تصمیم‌گیری نهایی را به خود بیمار واگذار کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به وجود پزشکان با تجربه و متخصص در مراکز درمانی تامین اجتماعی، افزود: اکثر مراحل درمانی به طور کامل در این مراکز قابل انجام است و نیاز به ارجاع به مطب‌های خصوصی وجود ندارد.

حجتی‌پور درباره ویزیت گروهی بیماران در مراکز تامین اجتماعی نیز عنوان کرد: متاسفانه این مشکل حتی در برخی از مطب‌های خصوصی پزشکان نیز دیده می‌شود و تخلف به شمار می‌رود.

وی ازدحام بیماران را یکی از دلایل افزایش ویزیت گروهی دانست و عنوان کرد: از همین رو به دنبال افزایش تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی هستیم تا بار مراجعین بین این مراکز تقسیم شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سه ماهه امسال بیش از 790 هزار نفر از خدمات درمان تامین اجتماعی استفاده کرده اند، اظهار کرد: فقط در بخش درمان مستقیم بیش از 10 میلیارد ریال برای درمان بیماران هزینه شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ازدحام بیماران یکی از دلایل افزایش ویزیت گروهی

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.