عضو شورای شهر اصفهان نوسازی و تجهیز ناوگان سازمان آتش نشانی را از دیگر ضروریات شهر اصفهان دانست و گفت: تجهیزات بالای ۱۰ سال نیازمند بازسازی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،اصغر برشان، امروز در نطق میان دستور چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد:‌ شهرداری باید گزارشی در خصوص موانع موجود بر سر راه تحقق اهداف ارایه دهد. برای مثال در خصوص پرداخت حقوق کارگران شهرداری که در گذشته چندین بار تذکر داده شده  توضیحاتی ارایه شود.

وی تصریح کرد: بازگشایی گلوگاه‌های ترافیکی در شهر اصفهان به منظور توسعه شهر ضروری دانست و ادامه داد: فعالیت در بافت فرسوده امری لازم الاجرا است چرا که گره کور بسیاری از مشکلات شهر با این اقدام باز می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نوسازی و تجهیز ناوگان سازمان آتش نشانی را از دیگر ضروریات شهر اصفهان است چراکه تجهیزات بالای ۱۰ سال نیازمند بازسازی است و در صورت بی توجهی به این امر در حوزه خدمت رسانی دچار مشکل خواهیم شد.

وی با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت ایستگاه‌های اتوبوسرانی شهر اصفهان مهم است، گفت:‌ همچنین باید این ایستگاه‌ها از نظر سرمایشی و گرمایشی مناسب سازی شده و سامانه اطلاع رسانی نیز در این ایستگاه‌ها راه‌اندازی شود.

برشان شهر اصفهان را دارای ظرفیت های بالایی در حوزه جذب گردشگر دانست و خاطرنشان ساخت: از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز برای این امر ساماندهی سرویس‌های بهداشتی سطح شهر است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام / س

جلسه شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.