تیم ملی تکواندو پومسه کشورمان در نخستین حضور این رشته در بازی های آسیایی با کسب مدال نقره برای کاروان ایران همراه شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به طور رسمی از امروز (یکشنبه) با شرکت ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته آغاز شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جکارتا 2018) دنبال کنید.

تیم ملی تکواندو کشورمان در بخش پومسه از ساعت 6 صبح امروز برابر حریفان روی شیاپ چانگ جاکارتا قرار گرفت.

نخستین حضور تیم ملی پومسه با مدال آوری برای کاروان ایران همراه شد

در بخش انفرادی کوروش بختیار نماینده پومسه انفرادای مردان روی شیاپ چانگ رفت و توانست مبارزه اول خود نماینده کامپوج را شکست دهد و در مبارزه دوم خود از سد حریفی از کشور میزبان عبور کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او در این مرحله نماینده چین تایپه را شکست داد و راهی فینال رقابت ها شد. بختیار در مرحله فینال برابر نماینده از کره جنوبی قرار گرفت و با اختلاف اندک نتیجه را واگذار کرد تا مدال نقره او نخستین مدال کاروان ایران در بازی های آسیایی جاکارتا باشد و همچنین اولین حضور رشته پومسه با کسب مدال همراه شد.

نخستین حضور تیم ملی پومسه با مدال آوری برای کاروان ایران همراه شد

در بخش انفرادی بانوان مرجان سلحشوری از صبح روی شیاپ جانگ رفت و نمایندگانی از کشورهای ماکائو، ژاپن و مالزی را شکست داد و راهی فینال مسابقات بازی های آسیایی شد تا دومین مدال کاروان ایران در رشته تکواندو قطعی شود.

او در مرحله فینال برابر نمانیده کشور میزبان قرار گرفت و با اختلاف اندک نتیجه را واگذار کرد تا دومین مدال نقره کاروان کشورمان باز هم در رشته تکواندو رقم بخورد.

اما در بخش پومسه تیمی نمایندگان ما نتوانستند موفق عمل کنند.

نخستین حضور تیم ملی پومسه با مدال آوری برای کاروان ایران همراه شد

تیم ملی پومسه مردان کشورمان دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد و سپس در دور دوم برابر نماینده فیلیپین روی شیاپ چانگ رفت.

مردان پومسه رو کشورمان برابر حریف فیلیپینی خود ۸/۳۳ بر ۸/۱۱ نتیجه را واگذار کردند و از راهیابی به مرحله بعدی مسابقات بازماندند.

کوروش بختیار، امیر رضا مهربان، علی سهرابی ترکیب تیم ملی مردان ایران در این مسابقات را تشکیل دادند.

نخستین حضور تیم ملی پومسه با مدال آوری برای کاروان ایران همراه شد

تیم ملی پومسه بانوان در نخستین گام با کره‌جنوبی که مدعی قهرمانی است مواجه شد.دختران پومسه‌روی ایران در یک رقابت نزدیک بازی را به کره‌ای‌ها واگذار کردند و از دور مسابقات کنار رفتند آنها در مجموع دو فرم  ۵/۱۱۱ امتیاز گرفت و کره جنوبی با ۹/۱۱۳ امتیاز پیروز شد و به دور بعد رفت.

مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام ترکیب تیم ملی بانوان ایران در این مسابقات را تشکیل دادند.

تیم ملی تکواندو توانست در نخستین روز از بازی های آسیایی اولین مدال ها را برای کاروان ایران بدست آورد و پومسه روهای کشورمان در اولین حضور این رشته در بازی ها توانستند برای تکواندو افتهار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید:

 بختیاری نقره‌ای شد/ نخستین مدال کاروان ایران به نام پومسه

سلحشوری اولین بانوی مدال‌آور ایران شد / نقره بر گردن بانوی پومسه‌


انتهای پیام/

عملکرد تیم ملی تکواندو در نخستین روز مسابقات آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار