ملی پوش پومسه بانوان گفت: رقابت ها به صورت تک حذفی برگزار می شد و تمام مبارزه‌ ها حکم فینال را داشت

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرجان سلحشوری بعد از کسب مدال نقره پومسه زنان اظهار کرد: سطح مسابقات خیلی بالا بود. چرا که رقابت ها به صورت تک حذفی برگزار می شد و تمام مبارزه‌ها حکم فینال را داشت. کل سالن اندونزی را تشویق می‌کردند شرایط سخت بود، اما این موضوع در تمرکز من تاثیری نداشت. خدارا شکر می کنم که این مدال را برای کاروان ایران به دست آوردم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جکارتا 2018) دنبال کنید.

او در مورد داوری افزود: بازیکن اندونزی در تعادل مشکل داشت و به نظرم امتیاز فرم اول حق من بود و باید بیشتر از حریف نمره می گرفتم. امیدوارم بتوانم در مسابقات جهانی مدال خوشرنگ تری کسب کنم.

نخستین مدال آور بانوان کاروان ایران در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: بد شانسی آوردم که نقره گرفتم. پیش از این مسابقات من فقط فکر می کردم مدال را بگیرم. زمان اعزام دور مزار شهید گمنام در فدراسیون جمع شدیم و به هر کدام از ما یک پلاک دادند. روی مدال من اسم شهید گیتی نما بود که بسیار روحیه بخش بود و  اکنون این مدال را به شهید گیتی نما تقدیم می کنم.


بیشتر بخوانید: سلحشوری اولین بانوی مدال‌آور ایران شد / نقره بر گردن بانوی پومسه‌


انتهای پیام/

اظهارات سلحشوری درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار