تیم های ملی فوتبال امید ایران و میانمار در چارچوب بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی، باید فردا ( دوشنبه ) به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت زلاتکو کرانچار در گروه ششم رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی، 4 امتیاز کسب کرده و به دلیل کارت زرد بیشتر نسبت به عربستان سعودی در رده دوم گروه ( F ) قرار دارد، باید در سومین گام به مصاف تیم امیدهای میانمار برود.

میانمار با هدایت آنتونیو هی آلمانی در گروه F، ابتدا مقابل کره شمالی به تساوی یک بر یک رسید و سپس مقابل سعودی ها به شکست 3 بر صفر تن دادند تا با یک امتیاز در رده سوم گروه ششم قرار داشته باشند.

پس از پایان بازی، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران پس از دیدار با کره شمالی بیان کرد: به دلیل پیروزی مقابل کره شمالی به تمامی بازیکنان تیمم تبریک می گویم. آنها خیلی خوب بازی کردند و این نکته را باید بگویم که هنوز صد درصد به مرحله بعد صعود نکرده ایم و باید همین روند را در مقابل میانمار هم ادامه دهیم.

او افزود: در رقابت های بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی،  2 بازی سخت داشتیم و باید به بعضی از بازیکنان استراحت دهیم. میانمار تیم خوب و قابل احترامی است اما ما هم بازیکنان جایگزین خوبی داریم و  تلاش می کنیم که به پیروزی برسیم.

بر همین اساس، نگاهی انداختیم به ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل میانمار که به شرح زیر است:

 شهاب عادلی - مهدی رحیمی - عارف آغاسی - شاهین عباسیان - محمد مسلمی پور - محمد سلطانی مهر - محمد خدابنده لو - رضا جبیره - مهدی قائدی - محمد رضا آزادی -  احمد رضا احمدوند

در گروه ششم ( F )،  ایران و عربستان هر ۲ تیم ۴ امتیازی و با تفاضل گل +۳ هستند اما به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر یوزهای جوان ( لقب تیم ملی فوتبال امید ) در مقابله عربستان در رده دوم قرار دارند و شاگردان علی سعد الشهری صدر نشین هستند. همچنین میانمار در رده سوم این گروه و کره ای ها چهارم هستند.

دیدار تیم های امید ایران و میانمار، فردا ( یکشنبه ) از ساعت 13:30 در ورزشگاه  پاتریوت برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

آشنایی با تیم ملی فوتبال امید میانمار؛ بدون افتخار با مربی آلمانی و یک لژیونر

ایران با کارت زرد بیشتر در رده دوم گروه ششم/ تقابل احتمالی شاگردان کرانچار با سامورایی ها!

تیم ملی فوتبال امید با تیم دوم مقابل میانمار!


انتهای پیام/

ترکیب احتمالی شاگردان کرانچار مقابل میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار