بازیکن تیم ملی فوتبال امید گفت: با گذشت هر مسابقه هماهنگی و شرایط بهتری نسبت به بازی های قبل پیدا می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدامین اسدی درباره دو مسابقه اول ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 عنوان کرد: تیم ما در دو بازی اول مقابل عربستان و کره شمالی عملکرد خوبی داشت و بچه ها همه تلاش خودشان را کردند ، البته در بازی دوم خیلی بهتر ظاهر شدیم و نتیجه زحماتمان را گرفتیم. خوشبختانه تیم ما اردوهای تدارکاتی خوبی داشته و من فکر می کنم در هر بازی می توانیم شرایط و هماهنگی بهتری پیدا کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.
بازیکن تیم ملی فوتبال امید در خصوص مسابقه روز دوشنبه برابر میانمار گفت: بازی حساسی در روز آخر مقابل میانمار داریم و انشاالله می خواهیم روند موفقیت های خودمان را در این بازی دنبال کنیم. شناخت خوبی از تیم حریف پیدا کرده ایم و قصد داریم در این بازی هم نتیجه خوبی بگیریم تا مرحله گروهی را با قدرت تمام کنیم.
اسدی همچنین در پایان اظهار کرد: ما مجموعه خیلی خوبی داریم ، بازیکنانی که در لیگ برتر تجربه خوبی داشته اند، مربیان بسیار توانا و پرتلاشی که زحمات زیادی در کنار حمایت مسئولان تیم و فدراسیون برای تیم کشیده اند، در کنار همه اینها فکر می کنم تیم ما می تواند عملکرد موفقی در  بازی ها و همینطور مسابقات مقدماتی المپیک در سال آینده داشته باشد. امیدوارم با دعای خیر مردم عزیزمان بتوانیم با همین تیم به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام/

اظهار نظر بازیکن تیم ملی فوتبال امید پیش از بازی با میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار