مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه الزاما هر دپوی کالایی را احتکار نمی‌دانیم، گفت: کالاهای احتکار شده‌ پس از کشف، بلافاصله در بازار توزیع می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با تاکید بر اینکه مجموعه تعزیرات حکومتی در هر استانی زیر نظر دادگستری آن استان فعالیت می‌کند، اظهار داشت: در قانون امور صنفی تاکید شده است دپوی کالایی، احتکار محسوب می‌شود که وزارت صنعت، معدن و تجارت آن را به عنوان کالای اساسی قلمداد کرده و دستور به توزیع آن در بازار داده باشد ،بنابراین الزاما ما هر دپوی کالایی را احتکار نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی در ستاد مبارزه با احتکار و اختفای کالا حضور و در این ارتباط با وزارت صنعت، معدن و تجارت همکاری خوبی دارد، افزود: اگر از سوی هر نهاد و یا شخصی، گزارش احتکار کالا‌های اساسی به سازمان تعزیرات ارسال شود، این سازمان موضوع را بلافاصله بررسی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: اگر اقلام دپو شده مشمول کالا‌های احتکاری باشد، بلافاصله مکان احتکار کالا پلمپ می‌شود و دستور رسیدگی قضایی به موضوع صادر می‌شود و کالا‌های دپو شده در سطح بازار توزیع می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، دستگاه قضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
چرا همه چیز گرون شده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
مداد رنگی ۱۵ تومنی شده ۷۰ هزار تومن این رو کجای دلم بزارم