نماینده اتحادیه انبارداران شهرستان ری از بازرسی هفتگی انبارهای شهرستان ری خبر داد.

۹۸ درصد انبار‌های شهرستان ری دارای مجوز هستندحسین افشار نماینده اتحادیه انبار داران شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: 96 تا 98 درصد انبارها در شهرستان ری مجوز دارند و پروانه کسب آنها صادر شده است. حدود 600 انبار در شهرستان ری تحت پوشش ما هستند که همگی مجوز دارند و یک سری از انبارها بابت مسائل مربوط به دارایی و شرکایشان در حین دریافت مجوز هستند.

وی درباره احتمال احتکار کالا در انبارهای شهرستن ری گفت: ما در روزهای یک شنبه و سه شنبه به همراه ماموران شهرداری، بخشداری، و وزارت صنعت و معدت و تجارت(صمت) و نیروی انتظامی به بازدید انبارها می رویم و تا کنون مشکلی را از این بابت پیدا نکردیم. ما تا الان در بازرسی هایمان به موردی برخورد نکرده ایم که احتکار انجام شده باشد و ما بخواهیم گزارش تخلف دهیم.

افشار ادامه داد: ما امانت دار هستیم و وظیفه داریم کالاها را تا هر زمانی که بخواهیم انبار کنیم.

حسن بیگی رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران بزرگ نیز در ادامه صحبت های افشار گفت: مواد غذایی  شرایط خاص دارد و بقیه کالاها شرایط دیگر خود را دارند.

وی ادامه داد: افراد در انبارها نمی توانند کالاها را تا هر زمانی که بخواهند نگهداری کنند و باید همه موجودی کالاها در انبارهای نگهداری شونده و توسط انبارداران و سوله داران اعلام موجودی شوند تا در زمان لازم کالاها از انبارها خارج شوند و به چرخه توزیع در بازار برگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار