ملی‌پوش بسکتبال بانوان ایران گفت: تنها تفاوت ما با حریفان در بحث تجربه است .

    تهرانی: تنها برتری حریفان ما تجربه است/ باید تمرکز خود را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کیمیا یزدیان تهرانی ملی‌پوش بسکتبال بعد از تمرین گروهی امروز در زمین مخصوص بسکتبال 3 به 3 اظهار داشت: برای ثبت بهترین نتیجه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

وی با اشاره به گروه تیم ایران در این مسابقات گفت: گروه خوبی داریم .اما برای اولین بار است که در نبرد آسیایی شرکت می‌کنیم. به طور کلی در بازی های آسیایی و در این رده سنی اولین بار است که این رشته ورود پیدا کرده است.

این ملی‌پوش دختر بسکتبال ایران افزود:  تنها تفاوت ما با سایر کشورها در بحث تجربه است  که ما سعی می کنیم با حفظ تمرکز این کمتر بودن تجربه نسبت به حریفان را جبران کنیم. به هر حال باید در نظر داشته باشیم که بازی‌های آسیایی سختی‌های خود را دارد.

تهرانی در ادامه خاطر نشان کرد: هیچ استرسی ندارم. به نظر من تنها باید بازی به بازی فکر کرد و نباید به دلیل بزرگی میدان مسابقات تمرکز خود را از دست داد.

انتهای پیام/

ملی‌پوش بسکتبال از اولین حضور آسیایی‌اش گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار