نماینده سازمان رسانه هنری اوج در کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سینما سیار در مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ عیسی عباسی اظهار داشت: نخستین سینما سیار استان کهگیلویه وبویراحمدبا همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد، دفتر انجمن سینمای جوانان و سپاه فتح استان با هدف سهولت دسترسی تمام اقشار جامعه و علاقه مندان به هنر سینما در استان راه‌اندازی شده است.

وی عنوان کرد: سینما سیار به شهرهای باشت، چرام، لنده، سوق و لیکک رفته و بزودی در شهرهای سی‌سخت و قلعه رئیسی اکران فیلم های سینمای همزمان با سراسر کشور انجام می گیرد.

عباسی از اکران فیلم تنگه ابوقریب به مدت 3 شب در شهرهای بدون سینمای استان خبر داد و ابراز کرد: خجالت نکش، ناخاسته، تگزاس، مصادر، انیمیش فیلشاه، به وقت شام، دشمن زن، هزارپا، به وقت خماری و دم سرخ‌ها اکران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همکاری مدیران در شهرها باید به طوری باشد که سینما سیار بتواند با سرعت به شهر دیگری برود تا فیلم‌ها به‌روز به‌دست مردم برسد، افزود: مدیران در برخی شهرستان‌ها با وجود مکاتبات انجام شده همکاری نمی‌کنند.

عباسی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم از بزرگترین رخداد فرهنگی وسینمای استان استقبال و استفاده کنند، ادامه داد: سینما سیار با کمترین هزینه وبهترین کیفیت به شهرها رفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فیلم روز اکران می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که مهمترین مشکل در اجرای برنامه‌های سینما سیار چیست؟ گفت: بیلبردهای تبلیغاتی در شهرهای استان به بخش خصوصی واگذار شده که به دلیل بالا بودن هزینه تبلغات محیطی را برای ما سخت کرده است.

انتهای پیام/غ

پخش فیلم های سینمایی در سراسر استان 

برچسب ها: سینما ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.