مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه باید محور وحدت بخشی و دوستی آفرینی در جامعه باشد.

رسانه باید محور وحدت بخشی و دوستی آفرینی در جامعه باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام والمسلمین خاتمی امام جمعه زنجان در دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیما با ایشان با تبیین شرایط حساس امروز جامعه ، تدبیر و وجدان کاری را مهمترین راهبرد برای برون رفت از مشکلات دانست.

امام جمعه زنجان افزود : رسانه ملی می تواند با در نظر گرفتن بیش از پیش منویات مقام معظم رهبری گامی موثر در جهت اصلاح رویه فعلی کشور بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود : تائیدات باری تعالی، تجربه مبارزاتی و بینش سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شده ایشان در هدایت سکان انقلاب اسلامی موفق باشند و این خار چشمی برای دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر باید برای ایجاد وحدت ، امید و آرامش در جامعه تلاش کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این دیدار با تبریک پیشاپیش اعیاد قربان و غدیر گفت : در رسانه ملی به دور از جناح بندی های سیاسی عمل می شود و سربازی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی افتخار همه کارکنان صدا و سیما است.


 لطیفی افزود : معتقدیم رسانه باید محور وحدت بخشی و دوستی آفرینی در جامعه باشد.

 وی سپس به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت : صداوسیمای استان در حوزه های مختلف تولیدی برنامه ریزی های مدونی را برای این موضوع مهم انجام داده است .

انتهای پیام/ن

دیدار مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.