مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 50پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سطح استان کرمانشاه و در میادین فروش دام در روز عید سعید قربان مستقر هستند.

جشن عید قربان جشن دستگیری از نیازمندانخدرویسی  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: 50پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سطح استان کرمانشاه و در میادین فروش دام در روز عید سعید قربان مستقر  و اماده دریافت نذورات هم استانی های معزز خواهد بود.

وی گفت:  دفاتر و ادارات  کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری کلیه شهرستان های استان  آماده دریافت نذورات هم استانی های عزیز است.

وی افزود: شماره حساب 0109390939009 نزد بانک ملی  و هم چنین شماره کارت 6037991899968931  و هم چنین کد دستوری *8877*083# برای دریافت نذورات نقدی هم استانی های خیر در نظر گرفته شده است.

خدرویسی بیان کرد :  در شهر کرمانشاه  مراکز کمیته امداد به نشانی  انتهای بلوار زن _ میدان سنجابی _ خیابان شهید مطاعی _ شهرک دانش در  روز عید قربان نذورات خیرین عزیز را جمع آوری می کند.

وی با بیان اینکه در جشن عید قربان باید از نیازمندان دستگیری شود افزود: افراد نیازمند در کمیته امداد استان کرمانشاه شناسایی شده اند و با توجه به اولویت بندی  انجام شده  نذورات در میان خنواده های از پیش تعیین شده توزیع می شود.

انتهای پیام/ز

توزیع نذورات عید قربان در بین نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.