رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی گفت:در استان به دنبال ایجاد تغییر و تحول در دانشگاه های علمی کاربردی هستیم و سعی می شود این امر را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛فورگی نژاد رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در استان به دنبال ایجاد تغییر و تحول در دانشگاه های علمی کاربردی هستیم و سعی می شود این امر را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود:در کشور 2 نظام داریم که شامل بخش نظری است و عمده دانشگاه های کشور در این بخش فعالیت می کنند.

فورگی نژاد به بخش دیگر اشاره کرد و افزود:بخش دیگر وظایف بزرگتری دارند و شامل تربیت نیروهای ماهر بازار کار هستند‌.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت حرکت به سوی بازار کار تصریح کرد:در این راستا در دانشگاه ها حرکت به سوی بازار کار از ضروریاتی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت:تعیین رشته ها با توجه به نیازهای هر منطقه از موارد مهمی است که دانشگاه جامع علمی کاربردی این وظیفه را عهده دار است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان جنوبی یادآور شد:دانشگاه علمی کاربردی تلاش دارد تا با آشنایی با محیط کار و کارآفرینی رسالت خود را به درستی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف کشور متناسب با بازار کار نیست،گفت:در این راستا در دانشگاه ها حرکت به سوی بازار کار از ضروریاتی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/غ

آشنایی با محیط کار و کارآفرینی رسالت دانشگاه علمی کاربردی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.