مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تاکنون ۵۰۹ طرح با اشتغالزایی بیش از هزارنفر در کار گروه‌های شهرستانی و استانی تصویب شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان یزدگفت: تاکنون ۵۰۹طرح با مبلغ بیش از ۸۰۰ میلیون ریال با اشتغال هزار و ۳۱۰ نفر به تصویب کار گروه‌های شهرستانی و استان رسیده و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها صورت گرفته است.

ریاحی افزود:  بیشترین طرح‌ها به ترتیب اولویت مربوط به جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری است.

وی به عنوان دبیر کار گروه گزارشی ازپرداخت تسهیلات و اجرای طرح‌هایی که از دریافت تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی و عشایر راه اندازی شده ارائه نمود.

همچنین فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم در این نشست از پرداخت تسهلات کارگروه در شهرستان خبرداد و گفت: در شهرستان خاتم ۲۵۴ طرح با مبلغ  بیش از ۴۷۰ میلیون ریال و اشتغال زایی ۵۴۷ نفر به بانک‌های عامل معرفی که تاکنون ۸۳ طرح با اشتغال زایی ۲۵۵نفر انعقاد قرارداد با بانک و ۷۰ طرح با اشتغال زایی ۱۱۸ نفر با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام شده است.

در پایان این جلسه مدیرکل بنیاد شهید استان نیز گزارشی از عملکرد سال ۹۶ و برنامه‌های سال ۹۷ آن بنیاد در حوزه اشتغال ارائه نمود.

جلسه کار گروه تخصصی اشتغال استان باحضور محمود زمانی قمی استاندار، زینی وند معاون هماهنگی اموراقتصادی، فرمانداران شهرستانهاو مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ی

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در شهرستان های استان یزد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.