نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت‌ باید در مقابل تبعیض بایستد و جلوی فقر را بگیرد.

کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: دولت‌ باید در مقابل تبعیض بایستد و جلوی فقر را بگیرد و در راستای توسعه روستا‌ها بخصوص روستا‌های محروم فعالیت کنند.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه  دولت  باید با متخلفین برخورد و بر حسن اجرای قانون نظارت کندافزود: ۴۰سال از انقلاب گذشته و دستاورد‌ها و کاستی‌های فراوانی وجود دارد که ما نباید فقط به کاستی‌ها و یا دستاورد‌ها بپردازیم بلکه باید نقاط مثبت و منفی گفته شود.

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در طول ۴۰سال ما در سیاست خارجی با اقتدار جهانی و منطقه‌ای جایگاه بالایی را داشتیم و ایران نیز روز به روز بر اقتدارش افزوده می‌شودکه نماد این اقتدار و پیشرفت برجام است.

دهقانی  با اشاره به اینکه میانگین هرسال ۴میلیارد جذب سرمایه گذار داشتیم افزود: دولت نباید تنها زیرساخت‌ها را تامین کند بلکه باید فضا را برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی و صادرات نیز فعال کند.

وی با اشاره به ایجاد معادن در شیرکوه گفت: متاسفانه طرح آمایش سرزمین اجرایی نشده و در حال حاضر در منطقه شیرکوه معادلی در حال فعالیت هستند و یا در حال ایجاد هستند که ایجاد این معادن به طبیعت تفت لطمه می‌زند.

دهقانی فیروز آبادی گفت:باید جوانان وارد دولت شوند تا شاهد پیشرفت کشور باشیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی:روستا‌های تفت مشکل آب آشامیدنی دارند که پروژه‌ای با اعتبار ۱۵۰میلیاردتومان در تفت برای ابرسانی به روستا‌ها اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه وضعیت اقتصاد بسیار سخت و مشکل شده تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان یزد که از حامیان رئیس جمهور هستند نامه به ایشان نوشتند و بر ضرورت بازنگری در ارتباط با مباحث اقتصادی و تغییر تیم اقتصادی تاکید کردند.

دهقانی با تاکید بر اینکه اقشار پایین جامعه که دارایی خوبی ندارند بیشترین خسارت از تورم را مشاهده می‌کنند گفت: در طول این ۴۰ سال، ما در سیاست خارجی و اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی جایگاه بسیار خوبی داریم و علی رغم اینکه ما در جنگ بودیم و دشمن با استراتژی از بین بردن انقلاب روبروی ما ایستاد، اما توانستیم جایگاه بسیار خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/ی

 تلاش دولت برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی و صادرات

برچسب ها: دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار