فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت در دشتستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقای وضعیت امنیتی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و با اجرای طرح‌های مختلف شاهد بهبود وضعیت هستیم.

وی از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در مردادماه امسال در استان اجرا شده است که با نتایج مثبتی روبرو بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرایم سرقت و کشف سرقت‌های انجام شده، طرح مبارزه با سرقت به مدت زمان ۳ روز در سطح استان اجراء شد.

وی با بیان اینکه در نتیجه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته، ۵۵ نفر سارق دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند گفت: و در همین ارتباط ۹۴ فقره انواع سرقت در استان کشف شده است.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ها، ارتقای سطح امنیت اجتماعی و جلب رضایت شهروندان و همچنین ناآمن کردن فضای برای سارقان است.

دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۱۰ نفر سارق و کشف ۲۳ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ "سید جواد رضوی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، پلیس دشتستان با بهره گیری از تمامی امکانات، راه اندازی گشت‌های غیر محسوس، افزایش واحد‌های گشتی و تمرکز بر نقاط جرم خیز اقدامات لازم را جهت مقابله با سرقت در دستور کار قرار داده است.

وی گفت:: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های شبانه روزی مأموران در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ نفر سارق دستگیر و ۲۳ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف شد.

فرمانده انتظامی دشتستان عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌ها وتحقیقات به عمل آمده به ارتکاب ۲۳ فقره انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت در معابر، سرقت منزل، سرقت داخل خودرو و کیف قاپی اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.