رئیس شورای شهر آب‌پخش با تاکید بر توجه به کاهش برخی جرایم در آب‌پخش خواستار استقرار پاسگاه انتظامی در مناطق روستایی برای کمک به امنیت پایدار در آب‌پخش شد.

استقرار پاسگاه انتظامی در مناطق روستایی شهر آبپخشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با حضور مسئولان شهرستن دشتستان ظهر امروز فرمانده جدید انتظامی آب پخش دشتستان معارفه شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در این مراسم اظهار داشت: تولید کننده امنیت، مردم هستند و وظیفه نیروی انتظامی تلاش برای حفظ آن است.

سرهنگ فرامرز ملکوتی افزود: تعامل با مردم و راضی نگه داشتن آن‌ها باید همواره سرلوحه فرماندهان و نیرو‌های انتظامی باشد.

وی تصریح کرد: پلیس باید رئوف و مهربان باشد، ولی با کسانیکه برهم زننده نظم عمومی هستند باید با شدت برخورد کند.

جانشین فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: مردم آب پخش، انسان‌هایی با فرهنگ و مطالبه‌گر هستند و توصیه من به فرمانده انتظامی بخش، تعامل با مردم و مشارکت آن‌ها در ایجاد امنیت پایدار در بخش است.

امنیت پایدار در تعامل نیروی انتظامی با مردم محقق می‌شود

شهردار آب پخش نیز در این مراسم از آمادگی شهرداری برای تعامل سازنده با فرماندهی انتظامی خبر داد.

اعظم صمصامی افزود: ایجاد ثبات و امنیت برای مردم بسیار ضروری است و همه دستگاه‌ها باید با تعامل سازنده با هم، در ایجاد امنیت برای مردم تلاش کنند.

صمصامی تاکید کرد: خوشبختانه در گذشته همکاری خوبی با فرماندهی انتظامی داشته‌ایم و تعاملات بسیار خوب بود و انتظار می‌رود فرمانده جدید انتظامی نیز کما فی السابق این تعاملات را حفظ و افزایش دهد.

وی از همکاری مناسب فرماندهی انتظامی در موضوع سد معبر قدردانی و خاطرنشان کرد: سروان آذربخش همکاری خوبی در این موضوع داشت و انشاالله فرمانده انتظامی جدید نیز در زمینه سد معبر و همه زمینه‌ها با شهرداری تعامل داشته باشد.

ضرورت کاهش جرایم در آب‌پخش دشتستان

رئیس شورای شهر آب پخش نیز در این نشست اظهار داشت:با توجه به گسترده بودن شهر، فرماندهی انتظامی بخش باید تلاشی مضاعف برای برقراری امنیت کند.

فرخ عباسی افزود: البته با تلاش مجموعه انتظامی بخش، امنیت بخش و شهر خوب است، ولی انتظار ما این است که برای به حداقل رسیدن برخی جرایم در شهر و بخش تلاشی مضاعف شود.

عباسی احداث ساختمان جدید برای فرماندهی انتظامی آب‌پخش را ضروری دانست و ابراز کرد: پیگیری‌های خوبی در این زمینه انجام شده و قول مساعد نیز داده شده و امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور و با تلاش و پیگیری بیشتر فرمانده انتظامی جدید بخش شاهد آغاز عملیات احداث ساختمان فرماندهی انتظامی بخش باشیم.

رئیس شورای شهر آب‌پخش با تاکید بر توجه به کاهش برخی جرایم در آب‌پخش خواستار استقرار پاسگاه انتظامی در مناطق روستایی برای کمک به امنیت پایدار در آب‌پخش شد.

امنیت برداشت خرما در نخلستان‌های آب پخش فراهم شود

کارشناس سیاسی انتظامی آب پخش نیز در این نشست گفت:با توجه به در پیش بودن فصل برداشت محصول خرما، باید تدابیری برای امنیت نخلستان‌ها اندیشیده شود.

علی صمصامی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد سرقت محصول خرما در نخلستان‌های آب پخش بوده‌ایم که امیدوارم با تلاش فرماندهی جدید انتظامی بخش، شاهد امن شدن نخلستان‌ها باشیم.

صمصامی با اشاره به کاهش سرقت در آب پخش خاطرنشان کرد: البته با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم، آمار سرقت کاهش یافته، ولی باید تلاش شود سرقت در نخلستان‌ها به صفر برسد.

در این مراسم از تلاش‌های سروان آذربخش قدردانی و سروان علی انبارکی به عنوان فرمانده جدید انتظامی آب پخش معرفی شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.