رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: در دهه امامت و ولایت با همکاری سپاه امام صادق (ع) و دیگر نهاد‌های فرهنگی و اجرایی واقعه غدیر در هشت شهر استان بوشهر بازسازی می‌شود.

بازسازی واقعه غدیر در ۸ شهر استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین کارگر ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت از تدوین ویژه برنامه این ایام خبرداد و اظهار داشت: ۶۰ ویژه برنامه متنوع برای بزرگداشت عید غدیر با همکاری نهاد‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی تدوین شده است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی در دهه امامت و ولایت خبر داد و بیان کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در ایام جشن غدیر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر انتخاب کارمندان نمونه را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و خاطرنشان کرد: ازتمام ظرفیت‌های مردمی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های عید غدیر دراستان بوشهر استفاده می‌شود.

وی از بازسازی واقعه غدیر در استان خبر داد و بیان کرد: در دهه امامت و ولایت با همکاری سپاه امام صادق (ع) و دیگر نهاد‌های فرهنگی و اجرایی واقعه غدیر در هشت شهر استان بوشهر بازسازی می‌شود.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با اشاره به توزیع پنج هزار پرس غذا در مصلای شهر بوشهر در روز عید غدیر افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده جشن دهه امامت و ولایت در ۲۷ شهر استان بوشهر برگزار می‌شود.

کارگر هدف از برگزاری توزیع غذا را نهادینه کردن سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر دانست و تصریح کرد:برای ضیافت افطار روز عید غدیر در ۱۴ مسجد مرکز استان برای حدود ۵۰۰ روزه‌دار پیش بینی شده است.

وی توزیع ۲۸ هزار نسخه خطبه غدیر، سخنان امیرالمومنین (ع) و امام رضا (ع) در مناطق مختلف استان بوشهر، برگزاری مسابقه کتبی پیرامون مباحث خطبه غدیر را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر تاکید کرد: برنامه‌های این دهه باید به صورت برجسته و پررنگ برگزار شود.

کارگر با بیان اینکه ولایت امیرالمومنین (ع) یک اصل دینی و واجب است گفت: غدیر خم بهترین موقعیت برای تبیین اهداف بلند این واقعه و آشنا شدن نسل جوان با آن است چراکه واقعه غدیر جایگاه ولایت، امامت و رهبری در جامعه اسلامی نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر مشارکت همه جانبه برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی که شرایط بهتری برای نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه دارند باید دراین راستا بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/م

واقعه غدیر در ۸ شهر استان بوشهر بازسازی می‌شود

برچسب ها: جوانان ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.