شهردار دالکی گفت: بزرگترین پروژه عمرانی در دست اقدام خیابان غدیر است با طول ۸۰۰ متر مربع و تملک ۳۳ پلاک زمین است که برای بهره برداری آن ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

بزرگترین پروژه عمرانی در دالکی با ۷۰۰ میلیون تومان در دست اجرا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سروش گرمسیری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در بدو ورود به شهرداری دالکی، فعالیت‌های فرهنگی و مشارکت دادن شهروندان در امور شهری را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام.

وی افزود: با اجرای طرح انتخاب "شهردار محله" در محلات که اغلب از جنس خانم‌ها هستند، نقش شهروندان را در همکاری با شهرداری به جهت سلامت و بهداشت محله افزایش می‌دهیم.

شهردار دالکی با تاکید بر تاثیر فرهنگ و آموزش در زندگی شهروندان، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم شهری سالم و پویا داشته باشیم باید روی فرهنگ مردم کار کرد و این کار باید حتی از مدارس و بر روی کودکان اجرایی شود.

گرمسیری با اشاره به عملکرد شهرداری در زمان تصدی ۹ ماهه خود، بیان کرد: در این مدت در حوزه خدمات شهری گام‌های خوبی برداشته شد.

وی افزود: دفع آب‌های سطحی شهری، ایجاد پارک‌های محله و نصب و تجهیز آنها، ترمیم شبکه‌های آسفالت، نصب تابلو‌های ورود و خروج شهری از جمله این خدمات بوده است.

شهردار دالکی با اشاره به پروژه‌های عمرانی این شهر، عنوان کرد: بزرگترین پروژه عمرانی در دست اقدام خیابان غدیر است با طول ۸۰۰ متر مربع و تملک ۳۳ پلاک زمین است که برای بهره برداری آن ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است.

وی افتتاح خیابان قریب را از پروژه‌های عمرانی این شهر در هفته دولت عنوان کرد و افزود: کار آسفالت هفت کوچه شهری تاکنون انجام شده است و بیش از ۶۰ مورد کوچه آسفالت نشده دیگر وجود دارند که در سال جاری آسفالت خواهند شد.

شهردار دالکی بودجه امسال این شهر را سه میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: در طی این ۹ ماهه گذشته، ۶۳۰ میلیون تومان مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی پرداخت شده است.

وی در خصوص راه‌کار‌های درآمدزایی در شهر دالکی گفت: با وجود این که راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصادی در شهر‌های کوچک یک محدودیت‌هایی دارد، اما یکی از برنامه‌ها و اهداف ما این است که کارگاه تولید و بسته‌بندی خرما در دالکی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/م

بزرگترین پروژه عمرانی در دست اقدام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.