فاز اول استادیوم چغابهرام دورود تا دهه فجر افتتاح می شود

معاون وزیر ورزش و جوانان از افتتاح فاز اول استادیوم چغابهرام دورود تا دهه‌فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حسین کریمی معاون وزیر ورزش و جوانان  در حاشیه شورای ورزش دورود گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات ورزشی این شهرستان مطرح و بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان دو طرح مهم ورزشی وجود دارد که سال‌ها باقی مانده است، گفت: جوانان شهرستان انتظار دارند که هر چه سریع‌تر این دو طرح تعیین تکلیف شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه طرح تختی و استادیوم قدیمی شهر دورود یک سری کار‌ها در گذشته برای تکمیل و بهینه سازی آن در دستور کار قرار گرفته است، گفت: این اقدامات با تاخیر مواجه شده بود که از پیمانکار خواسته شد سریع‌تر طرح را به اتمام برساند.

کریمی، تصریح کرد: این طرح قرار بود که در خرداد ماه سال ۹۸ طبق برنامه به بهره برداری برسد که از پیمانکار خواسته شد به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که این طرح طی ایام دهه فجر تکمیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استادیوم چغابهرام در دورود نیز، گفت: این طرح حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه از سال گذشته پیگیری فعال شدن این طرح از سوی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین وزیرصورت گرفته است، افزود: این طرح بنا بود که امسال شروع شود و در سال ۹۸ به بهره برداری برسد که را با تغییر برنامه زمانبندی و جابجایی اعتبارات، فاز اول آن شامل زمین چمن، نور، پیست دو و میدانی، رختکن، سرویس بهداشتی تا دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

کریمی، تصریح کرد: همچنین در این فاز برای دو هزار و ۵۰۰ نفر تماشاچی سکو احداث خواهد شد و تلاش این بوده که در اوایل سال ۹۸ به بهره برداری برسد.

وی، تاکید کرد: در مجموع تا هفته دولت سال ۹۸ کل طرح کامل و بهره برداری می‌شود، اما قسمت ورزشی آن تا دهه فجر در اختیار جوانان و ورزشکاران این شهرستان قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/م

افتتاح فاز اول استادیوم چغابهرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار