تیم خیبر خرم اباد در هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته یک کشور در اردبیل به مصاف شهرداری این شهر رفت و در پایان با تساوی مقابل این تیم تکرار کابوس بازی‌های خانگی را رقم زد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛تیم‌های فوتبال شهرداری اردبیل و خیبر خرم‌آباد عصر دوشنبه در استادیوم تختی اردبیل برابر هم صف آرایی کردند که در پایان این دیدار به نتیجه تساوی بدون گل انجامید تا هر کدام از تیم ها به یک امتیاز بسنده کنند.
تیم شهرداری اردبیل در این دیدار بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت تا دو هزار نفر از هواداران حاضر در ورزشگاه از بازی تیم خود لذت ببرند، اما نتیجه این دیدار برخلاف زیبایی آن به نفع تیم میزبان نبود.
برای بازی امروز احد شیخ لاری سرمربی تیم شهرداری اردبیل وحید کارگر، نصرت غنی زاده، علی علیزاده، محمد برجلو، فرزاد رحیمی، پیمان مرادزاده، رضا معقولی، علیرضا قاسمی، مرتضی حیدری، پیمان رنجبری و محمد نزهتی را در ترکیب قرار داده بود.
در آنسوی میدان نیز علی نیکبخت سرمربی خیبر خرم آباد که تیم اش در میانه های جدول قرار دارد، با ترکیب محمدعلی نعمتی، علی گودرزی، فرزاد بهاری، مسعود ستاری، تمیر منصوریان، مهدی عبدی، علی صدرا، محمود قائد رحمتی، مصطفی علیخانی، یاسر درویشی و شهاب دارایی وارد زمین شده بود.
نیمه اول این دیدار بسیار پر حادثه و با هیجان دنبال شد، حملات پرتعداد تیم شهرداری مشخص کرد که به هر قیمتی برای کسب سه امتیاز این دیدار پا به میدان گذاشته اما در سمت دیگر میدان نیز تیم خیبر آماده و سرحال نشان می داد چنانچه در ۱۰ دقیقه اول بازی این تیم شروع بسیار خوبی داشت و توانست بازی بازیکنان شهرداری را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود حملات این تیم بیشتر تا پشت یک سوم میانی تیم شهرداری خلاصه می شد.

اما در هیمن زمان ها نیز حملات شهرداری زهردار تر بود و توانست چندین موقعیت گل را خلق کند. ضربه نزهتی در دقیقه شش و شوت قاسمی در دقیقه ۱۰ بازی از مهمترین این موقعیت ها بودند که به گل تبدیل نشدند.
از دقیقه ۱۰ به بعد تیم شهرداری اردبیل سوار بازی شد و در کمتر از پنج دقیقه بهترین موقعیت گل را برای نزهتی شکل داد. پاس تودر و خوب فرزاد رحیمی در پشت مدافعان خیبر به نزهتی رسید و این بازیکن با حمل کوتاه توپ و تک به تک شدن با دروازه بان حریف، شوت سرکشی را از شش قدم دروازه شلیک کرد که این توپ با برخورد به سنگربان خیبر به کرنر رفت.  
در ادامه این نیمه چندین موقعیت خوب دیگر نصیب یاران شهرداری شد، حیدری، رنجبری و نزهتی بازیکنانی بودند که فرصت های گل به دست آمده را نتوانستند وارد دروازه خیبر خرم آباد کنند.
در پایان این نیمه نیز علی نیکبخت سرمربی تیم خیبر خرم آباد به دلیل اعتراض به نحوه قضاوت داور از زمین اخراج شد.
نیمه دوم با حملات سنگین و خطرناک تیم شهرداری اردبیل آغاز شد و در همان ابتدای کار نیز دو موقعیت بسیار خوب نصیب بازیکنان تیم اردبیل شد که این فرصت ها نیز از دست رفت.
دقیقه ۵۰ رضا معقولی شوت سرکشی را از خط یک سوم میانی تیم حریف روانه دروازه کرد که این توپ از سوی نعمتی مهار شد.   در دقیقه ۵۵ نیز حیدری در شرایطی که می توانست گل برتری تیم شهرداری را بزند شوت بی دقتی را در شرایط تک به تک اما در زاویه بسته به سمت دروازه خیبر نواخت که این توپ نیز با اختلاف کم به اوت رفت.
در این صحنه تماشاگران خونگرم و هواداران پرشور اردبیلی می توانستند شاهد گل اول بازی باشند. این حملات ادامه داشت ولی بی دقتی بازیکنان و یا عملکرد دروازه بان و مدافعان تیم خیبر مانع از فروپاشی دروازه تیم میهمان می شد.

در ۱۰ دقیقه پایانی بازی نیز که بازیکنان تیم شهرداری یکپارچه حمله شده بودند بهترین موقعیت تیم شهرداری نیز به تور دروازه بوسه نزد تا مشخص شود که نحسی بازی خانگی و ناکامی در اردبیل گریبان گیر تیم شهرداری شده است.
در دقیقه ۸۰ استپ عالی و شوت فنی، دقیق و محکم نزهتی به تیر افقی دروازه تیم خیبر برخورد کرد و به زمین برگشت. در این صحنه نعمتی سنگربان خیبر هیچ کاری نتوانست بکند و فقط نظاره گر توپ و برخورد آن با تیرک بود.
حملات تیم شهرداری در این دقایق تیم خیبر خرم آباد را در زمین خود محبوس کرده و این تیم کاملا به لاک دفاعی فرو رفته بود و تنها برای یک امتیاز می جنگید، هدفی که به آن دست یافت و با تساوی بدون گل دو تیم امتیازات اردبیل همچون هفته قبل تقسیم شد.
با این یک امتیاز و با توجه به شکست رقبای پایین جدول تیم شهرداری اردبیل در همان رده پانزدهم باقی ماند تا چشم به بازی های پنج هفته پایانی داشته باشد.
انتهای پیام / ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.