معاون قضایی اداره کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: با رضایت اولیای دم قاتل جوان محکوم به اعدام در کرمانشاه از چوبه‌دار نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه تجری معاون قضایی اداره کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: قاتل جوان محکوم به اعدام هفت سال پیش در یک اقدام هیجانی دست به قتل جوان دیگری زده و از آن زمان تاکنون در انتظار مجازات اعدام در حبس به سر می برد.

وی گفت : ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه از سه سال پیش به این پرونده ورود و جلساتی متعدد را جهت کسب رضایت از اولیای دم برگزار کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه پس از سه سال رایزنی اعضای ستاد تالیف قلوب استان این پرونده منجر به سازش شده و خانواده مقتول با حضور در دفترخانه اسناد رسمی شهرستان کرمانشاه اعلام گذشت کردند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد تالیف قلوب استان از سال 94، عنوان کرد: طی سه سال گذشته 175 پرونده قتل به این ستاد وارد شده که از این تعداد 92 پرونده به سازش منتهی شده است.

رئيس شوراهاي حل اختلاف استان وجود شوراهاي حل اختلاف را از بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي خواند و گفت: اگر افرادی که دچار اختلاف شده اند، از همان مرحله نخست بروز مشکلات جهت ايجاد سازش به شوراها مراجعه کنند، از پديد آمدن اتفاقات ناگوار و مسائل حاد به شدت كاسته مي شود .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نجات جوان محکوم به اعدام در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.