مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۱۵ کارگاه سبک فرزندپروری در مدارس حاشیه شهر کرمان با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از والدین دانش‌آموزان برگزار شده است.

برگزاری کارگاه های سبک فرزندپروری در مدارس حاشیه شهر کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان صبح امروز در کمیته فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان  اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در کنار بحران‌های طبیعی به بحران‌های اجتماعی نیز ورود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در استان کرمان همدلی و همکاری خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وجود دارد گفت: چندین تفاهم‌نامه با دستگاه‌های مختلف داشتیم تا در حوزه پیشگیری از اعتیاد بتوانیم موفق عمل کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه در جمعیت هلال‌احمر 78 نفر مربی آموزش دادیم عنوان کرد: دوره‌های مختلف مقدماتی و تکمیلی برای این مربیان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 15 کارگاه سبک فرزندپروری در مدارس حاشیه شهر کرمان برگزار شده است بیان کرد: بیش از 600 نفر از والدین دانش‌آموزان در این کارگاه‌های فرزندپروری شرکت کردند.

فلاح با اشاره به اینکه تاکید ما بر ترویج فرهنگ کارآفرینی و تقویت اشتغال‌های نوپا است و در این زمینه اقداماتی هم انجام شده است گفت: اردوهای دوستی در استان برای پرکردن اوقات فراغت جوانام برگزار شد و استقبال خوبی هم شده است.

در این جلسه زهرا موسی‌پور مدیرکل اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه شورای اجتماعی کشور سعی دارد از موازی‌کاری در دستگاه‌های مختلف جلوگیری کند اظهارداشت: یک اتاق فکر لازم است تا هماهنگی و پیوستگی بین برنامه‌ها را پیگیری کند.

وی با اشاره اینکه در سال‌های گذشته همه اقدامات ما صرف از بین بردن و مبارزه با آسیب اجتماعی شده است گفت: باید از این به بعد منابع خود را صرف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بکنیم.

 

انتهای پیام/س

 

ورود جمعیت هلال‌احمر به بحران‌های اجتماعی در کنار بحران‌های طبیعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار