رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: سه بیمارستان محلی در بمپور ایرانشهر، پیشین سرباز و دشتیاری چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر مهران امینی فرد رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر اظهار داشت: با هدف دسترسی عادلانه آحاد مردم به امکانات بهداشتی بر اساس سطح بندی خدمات درمانی موفق به اخذ موافقت ساخت این سه بیمارستان محلی شدیم.

وی با بیان اینکه حداقل جمعیت شهرستان‌ها برای تاسیس بیمارستان ۵۰ هزار نفر است افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر برای شهر‌های بین ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر که بیمارستان و مرکز مجهز درمانی ندارند یک بیمارستان محلی یا یک مرکز جامع فوریت‌های پزشکی که خدمات بهداشتی و درمانی اورژانس و درمان‌های سرپایی را ارائه می‌دهد، تاسیس می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: با ساخت این بیمارستان ها، شاهد افزایش عدالت در دسترسی به خدمات با کیفیت درمانی خواهیم بود و علاوه بر رضایتمندی شهروندان گام بلندی در راستای ترویج عدالت اجتماعی و افزایش دسترسی مناطق کمتر توسعه یافته به خدمات درمانی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/گ

ساخت بیمارستان در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار