مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از تعمیرات در خط انتقال گاز شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی خبر داد.

فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به تعمیرات در خط انتقال گاز گفت: این تعمیرات در شهرستان های پارس آباد، گرمی و بیله سوار صورت می گیرد که خود شهرستان ها و روستاهای تابعه و همچنین دو شهرستان خداآفرین و آبش احمد آذربایجان شرقی را تحت تاثیر این تعمیرات قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده در این تعمیرات همشهریان با مشکل مواجه نشوند افزود: قرار بر این است که عملیات شبانه صورت بگیرد و این عملیات از ساعت 10 شب یکشنبه 28 مرداد ماه شروع و پیش بینی می شود 24 ساعت به طول بکشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: تلاش شده این عملیات بدون هیچ مشکلی برای همشهریان انجام شود و در صورت ایجاد مشکل هم تمهیدات لازم انجام شده و مردم منطقه هیچگونه نگرانی نداشته باشند چرا که در این شهرستان ها هم شورای مدیریت بحران برگزار شده و با فرمانداری ها هم هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

خدایی افزود: برای مدیریت مصرف صنایع بزرگ از جمله کارخانجات از مدار گاز خارج شده و سوخت دوم جایگزین شده و تاکید بر این است که حتما نانوایی ها دوگانه سوز شوند که اگر با قطعی گاز رو به رو شدیم بحث پخت و پز در نانوایی با مشکل رو به رو نشود.

انتهای پیام/ح

تعمیرات در خط انتقال گاز استان اردبیل

برچسب ها: گازرسانی ، خط انتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.