آئین تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیأت‌های ورزشی بیجار با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار بیجار برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حمدالله کریمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: انتظار می‌رود این تجلیل‌ها در تقویم سالانه قرار گیرد و این موضوع کمترین کاری است که در شأن قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیأت‌های ورزشی برگزار خواهد شد.
کریمی در ادامه اظهار کرد، ورزش یک نهاد فرهنگی است و فقط به حرکات بدنی و جسمی ختم نمی‌شود و می‌توان به معنای کلمه ورزش را نماد غیرت و شرف عنوان کرد.
وی از بی توجهی مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی شهرستان بیجار به ورزش انتقاد کرد و گفت، در این مراسم با شکوه بی توجهی مسئولان شهرستان با عدم حضور خود پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیجار خاطر نشان کرد، قانون اساسی به عنوان قانون مادر به ورزش پرداخته و دولت را موظف ساخته در کنار آموزش و پرورش که کارش تعلیم و تربیت است، توجه و حمایت کند.
حمدالله کریمی در ادامه از حمایت ویژه دستگاه ورزش و جوانان کردستان به ورزش بیجار تقدیر کرد و اظهار داشت، این حمایت‌ها حق شهرستان است و بیجار با ورزش می‌توانند به کشور و میادین بین المللی معرفی و حرف بزنند.
کریمی تصریح کرد، هیأت‌های ورزشی از اختلافات پرهیز کنند و در راستای رشد و بالندگی ورزش بیجار با هم تلاش کنند.
نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیجار گفت، با توجه به مشکلات فراوان دولت مردم، جامعه ورزش و هیأت‌ها دست در دست مسائل و کمبود‌ها را سازماندهی کنند و بعد انتظارات خود را از دستگاه ورزش و جوانان مطالبه کنند.
وی وظایف هیأت‌های ورزشی را خطیر عنوان کرد و گفت، هیأت‌های ورشی در صورت بروز مشکلات نباید فعالیت خود را متوقف کنند و به وظیفه ذاتی خود که همان پرداختن به ورزش همگانی و قهرمانی است، عمل کنند.
حمدالله کریمی در پایان عنوان کرد، در سال جاری پیگیر بازسازی استادیوم ۱۷ شهریور، استخر سرپوشیده و کفپوش سالن دوهزار نفری و احداث هتل ورزش، پیست موتوسواری، سالن ورزشی خاندانقلی هستیم.
انتهای پیام/م

تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیأت‌های ورزشی بیجار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.