دانش آموزان دختر دارای رتبه‌های برتر کشوری در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری وفرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تجلیل شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (ع) وروز ملی دختر با حضور جمعی از مسئولان اموزشی و اجرایی مدارس و اولیای دانش اموزان از دختر از دختران برتر اموزش و پرورش ناحیه یک در زمینه مختلف ورزشی و فرهنگی و هنری و علمی که دارای رتبه‌های برتر کشوری بودند تجلیل شد.
حسینی رییس اموزش و پرورش ناحیه یک استان کردستان در این مراسم که در آمفی تئاتر کانون امام خمینی سنندج برگزارشد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه و روز ملی دخترگفت: در جوامع توسعه یافته تا زمانی که حرمت زن و دختر تعریف نگردد ان جامعه توسعه نمی‌یابد.
وی در ادامه وجود دختر در خانواده را موجب تلطیف فضای خانواده عنوان کرد و گفت:زنان به عنوان محور توسعه در جوامع پیشرفته بخش انکار ناشدنی از جامعه هستند که باید نقش ان‌ها در جامعه فعلی حفظ شود.
وی در پایان گفت:بیشترین رتبه‌های برتر مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی استان در سال جاری مربوط به دانش آموزان دختر بوده است.
انتهای پیام/م

تجلیل دانش آموزان دختران ناحیه یک سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.