معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران راه های مشارکت مردم در تامین مایحتاج دانش آموزان بی بضاعت را مطرح کرد.

اعلام راه های  کمک به دانش آموزان بی بضاعتمحمدهادی سیف معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های کمیته امداد برای جذب مشارکت های مردمی در تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند گفت: برگزاری جشن عاطفه ها یکی از برنامه های کمیته امداد برای جذب مشارکت های مردمی است.

وی افزود: طبق برنامه زمان بندی، جشن عاطفه ها روز پنجشنبه پانزدهم شهریور ماه در کلیه پایگاه های اصلی برگزار می شود؛ همچنین جشن عاطفه ها روز جمعه 16 شهریور ماه در کلیه میعادگاه های نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم و در روز چهارشنبه یازدهم مهرماه نیز در مدارس سراسر کشور  برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: توضیحات فتاح درباره محرمانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی کمیته امداد


سیف درخصوص راه های اینترنتی کمک به تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند گفت: هموطنان می توانند با شماره گیری 7355 از طریق سامانه تلفنی کمیته امداد کمک های نقدی خود ارسال کنند؛ همچنین از طریق اپلیکیشن سنا که مخصوص کمیته امداد است کمک های خود را برای دانش آموزان ارسال کنند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از جدیدترین شیوه جذب مشارکت های مردمی خبر داد و گفت: با ارسال 3 به سامانه 30003333 لینک نرم افزاری ارسال می شود که شهروندان می توانند با نصب آن کمک های خود را در هر بخشی که می خواهند ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار