فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:کشور ما در زمینه تامین کالا هیچ مشکلی نداردا و دستگاه‌های قضایی ونظامی به شدت با محتکران برخورد می‌کنند.

اشراف کامل دستگاه‌های نظارتی بر بازار وبرخورد شدید با محتکرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه سفر به مشهد در رابطه با جلوگیری از احتکار کالای مورد نیاز مردم گفت:به منظور جلوکیری از احتکار کالا‌های مورد نیاز مردم، اتحادیه‌ها سامانه‌ای را تعریف کرده اند که در این سامانه انباردار‌ها موظف به گزارش کالا‌های موجود در انبار خود می‌باشند.

سردار اشتری ضمن تاکید بر اشراف کامل دستگاه‌های نظارتی بر بازار خاطر نشان کرد:مامورین نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی با محتکران به شدت برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در رابطه با امنیت کشور وخراسان رضوی گفت:نظم وامنیت استان خراسان رضوی در شرایط کاملا مطلوبی قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با جدیت در پیگیری امور مردم افزود:امیدواریم با عنایت خاصه امام ئرضا (ع) و دعای خیر زائرین و مردم وبا خدمتگزاری هر چه بیشتر همکاران ما، مردم عزیز در امنیت واسایش کامل قرار بگیرند.
 
انتهای پیام//م.ص
 

سفر فرمانده نیروی انتظامی کشور به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.