سریال «خودرو تهران ۱۱» به کارگردانی مرضیه برومند از امروز شنبه ۲۷ مردادماه از شبکه پنج سیما بازپخش می‌شود.

سریال خاطره انگیز «خودرو تهران 11» از شبکه پنج بازپخش خواهد شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «خودرو تهران 11» در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای مخاطبان بازپخش می‌شود.

داستان سریال خودرو تهران ۱۱، مربوط به یک خودرو پراید است که هرقسمت به دست گروه تازه‌ای می‌افتد و ماجرا‌های جدیدی را به دنبال دارد، این خودرو در نهایت باعث آشنایی و ازدواج دو نفر از مالکان آن می‌ شود.

رضا بابک، سیروس گرجستانی، ثریا قاسمی، محمود بصیری، رضا فیاضی، امیر حسین صدیق، امراله صابری در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند.

این سریال جذاب و دیدنی به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی وحید نیکخواه از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه برای مخاطبان شبکه پنج سیما بازپخش می‌شود.

برنامه «شب فیروزه ای» در دیار بابا طاهر

برنامه «شب فیروزه‌ای» در دیار بابا طاهر شنبه ۲۷ مردادماه از مجموعه تاریخی تفریحی گنج نامه روانه آنتن شبکه پنج و سیمای همدان می‌شود و زهرا سعیدی بازیگر تلویزیون و سینما و امید معنوی خواننده مذهبی مهمان این برنامه خواهند بود.

«شب فیروزه‌ای» دارای بخش‌های مختلفی همچون دعوت از هنرمندان و خوانندگان، گزارش از مکان‌های دیدنی و گردشگری استان همدان میان برنامه است.

جنگ شبانه «شب فیروزه‌ای» ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی غلامرضا حیدری و اجرای محمد رضا نواب از سیمای همدان و شبکه پنج پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار