تیم ملی ایران در مرحله بعدی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 حریفان خود را شناخت.

سیزده تیم حاضر در مرحله بعدی مسابقات هندبال بازی های آسیایی جاکارتا مشخص شدبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 این دوره از رقابت ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت می کند و مراسم افتتاحیه این بازی ها روز شنبه 27 مردادماه برگزار می شود و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه آغاز می شود.  

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

تیم ملی هندبال ایران  پس از ثبت یک برد و یک باخت در گروه اول جدول مقدماتی مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی 2018، بعد از تیم ملی قطر با دو امتیاز راهی جدول اصلی شد.

براساس این گزارش، در جدول اصلی مسابقات 13 تیم حاضر در جدول مقدماتی دوباره به دو گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی تقسیم شدند که براساس قرعه تیم ایران در گروه دوم جای گرفت.

ملی‌پوشان هندبال کشورمان روز دوشنبه 29 مرداد ماه از ساعت 11:30 به وقت تهران به مصاف تیم بحرین می‌روند، روز چهارشنبه 31 مرداد هم از ساعت 15:30 مقابل هنگ کنگ قرار می‌گیرند و در آخرین مسابقه این مرحله نیز از ساعت 15:30 روز جمعه دوم شهریور ماه به مصاف کره جنوبی خواهند رفت.

گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی 2018 به شرح زیر است:

گروه اول: عراق، ژاپن، قزاقستان و قطر
گروه دوم: بحرین، هنگ کنگ، ایران و کره جنوبی
گروه سوم: هند، اندونزی، مالزی، پاکستان و چین تایپه


بیشتر بخوانید: باباصفری: می‌توانستیم بهتر باشیم/ ایجاد اختلاف گل کار را برایمان سخت کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار