دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: اختلاف گل ایجاد شده بین تیم ما و قطر کار را برایمان سخت کرد.

باباصفری: می‌توانستیم بهتر باشیم/ ایجاد اختلاف گل کار را برایمان سخت کردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن باباصفری، دروازه بان تیم ملی هندبال ایران پس از شکست مقابل تیم ملی قطر اظهار داشت: دوست نداشتیم با این اختلاف تن به شکست بدهیم اما باید واقعیت را بپذیریم و بدانیم تیم قطر قدرتمند است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

وی ادامه داد: قطر یکی از قدرت‌های هندبال جهان به شمار می‌رود و از بازیکنان چند ملیتی و قوی بهره می‌برد. با این حال بهتر بود که با تمرکز و دقت بیشتر با اختلاف گل کمتری بازنده این مسابقه می‌شدیم.

باباصفری افزود: تیم ما آن طور که باید و شاید نتوانست بازی کند و بعد از اینکه اختلاف گل بین دو تیم زیاد شد کار برای تیم ما سخت و سخت تر شد.

ملی‌پوش هندبال ایران افزود: امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه شکست امروز را جبران کنیم و برای کسب سکوی بازی های آسیایی به خوبی مقابل حریفان نتیجه بگیریم. تلاش ما این است که بتوانیم در مرحله بعدی به عنوان سرگروه به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان تیم ملی هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار