معاونت هنری ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اختتامیه جشنواره تئاتر مرصاد با انتخاب آثار برتر به کار خود پایان داد.

تیموری معاونت هنری ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : اختتامیه جشنواره تئاتر مرصاد در حالی به پایان رسید که با نظر هیئت داوران 6 اثر به عنوان اثرهای برتر به جشنواره تئاتر فجر جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت و اجرای عموم معرفی شدند.

وی ادامه داد: با نظر هیئت داوران دو اثر نمایش‌های هشت به کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان و واقعا چکار باید کرد به کارگردانی آرش ناصری از بوکان جهت حضور در جشنواره تئاتر فجر از سوی هیئت داوران مشخص شد  2 اثر میراثی برای یک پرستار جنگی به کارگردانی صدیقه شکر و نوراله لک از فسا و نمایش خانه آرزوها به کارگردانی لقمان قادری از مریوان جهت حضور به جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت و 2 اثر تنهایی از اسلام‌آباد غرب و واقعا چکار باید کرد از بوکان جهت اجرای عمومی در شهرهای خود  پیشنهاد شدند.

تیموری افزود : سخنران ویژه این مراسم جعفری مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه بودند و در مراسم نمایندگان استان نیز حضور داشتند.

وی گفت: در مجموع ۱۱۲ اثر ارسالی به دبیر خانه جشنواره  103 اثر مورد تایید قرار گرفت که ۲۲ اثر توسط هیات داوران انتخاب شد  ۱۲ اثر آن مربوط به تئاتر صحنه ای، ۸ اثر تئاترخیابانی و یک اثر جمعی و یک اثر مهمان بود.

 

انتهای پیام/د

 

آثار برتر تئاتر مرصاد اعلام شد

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.