با انجام مراسم قرعه کشی مسابقات ووشو هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ سانداکاران حریفان خود را شناختند.

////سانداکاران حریفان خود را شناختندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مراسم وزن‌کشی رقابت‌های ووشو صبح امروز برگزار شد و تمام سانداکاران ایران سر وزن بودند. مراسم قرعه کشی نیز دقایقی قبل انجام شد. 

بر همین اساس در ساندای بانوان و در وزن ۵۲ کیلوگرم «الهه منصوریان» در نخستین دیدار به مصاف «دوی ساناتوی» از هند می رود و سپس با برنده پیکار ویتنام و نپال روبرو خواهد شد. در وزن ۶۰ کیلوگرم «شهربانو منصوریان» ابتدا استراحت دارد و سپس با برنده ویتنام و چین تایپه روبرو خواهد شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

همچنین در ساندای مردان و در وزن ۵۶ کیلوگرم «رضا سبحانی» در نخستین گام با «یوسف ویداینتو» قهرمان جهان از اندونزی روبرو می شود و در صورت پیروزی در ادامه با برنده کره جنوبی و پاکستان، مصاف خواهد داد.

«عرفان آهنگریان» در وزن ۶۰ کیلوگرم ابتدا با «سونارون» از تایلند مبارزه می کند و در صورت برتری در ادامه با «هلال محمد» یمنی رقابت می  کند. «فرود ظفری» نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم در اولین گام با «یودی چایادی»  نماینده میزبان روبرو می شود و در صورت پیروزی در مرحله دوم با «هوانگ وان کائو» از ویتنام روبرو خواهد شد.

محسن محمد سیفی در وزن ۷۰ کیلوگرم کار خود را با «امیر اسماعیل اوف» از قزاقستان آغاز می کند و در دوم با «کوت سومبات» از لائوس رقابت خواهد کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

 


بیشتر بخوانید: اجاقی: در مسابقات آسیایی جاکارتا برای طلا می‌جنگیم


 

انتهای پیام/

 

حریفان تیم ملی ووشو مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار