سرمربی تیم ملی ساندای مردان کشورمان گفت: کار دشواری در بازی‌های آسیایی داریم، اما با این وجود برای طلا می‌جنگیم.

اجاقی: در جاکارتا برای طلا می جنگیمحسین اجاقی سرمربی تیم ملی ساندای مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت تیم ملی ووشو در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: روز‌های آخر تمرینات را پشت سر گذاشتیم. ورزشکاران درمرحله ریکاوری هستند و فردا عازم جاکارتا می‌شویم. ۸ مرحله اردو را پشت سرگذاشتیم. در رقابت‌های جام پارس که در ایران و با حضور ۹ کشور برگزار شد نیز حضور پیدا کردیم. شرایط تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فدراسیون نیز حمایت‌های همه جانبه‌ای از تیم داشته است. آسیب دیدگی جدی هم وجود ندارد.

او افزود: تقریبا ۷۵ درصد از تیم را جوانان تشکیل می‌دهند با این وجود انگیزه‌های فراوانی برای کسب مدال دارند.

اجاقی درباره ارزیابی اش از تعداد مدال در جاکارتا بیان کرد: پیش بینی از تعداد مدال‌ها ندارم، اما همه ورزشکاران هم پیمان شده اند تا تمام تلاش خود را به کار بگیرند و بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. مردان سانداکار از نظر شخصیت ورزشی استحقاق مدال طلا را دارند، اما کار دشوار است وحریفان قدرتمند هستند.

سرمربی تیم ملی ساندای مردان درباره حریفان آسیایی تصریح کرد: علاوه بر چین رقبای قدرتمندی درآسیا داریم از جمله ویتنام، کره جنوبی، هند و اندونزی و تک ستاره‌هایی از افغانستان، پاکستان و قزاقستان نیز می‌توانند رقبای قدری برای ما باشند. ده تیم برتر جهان را درنظربگیرید، ۹ کشور از این رده بندی آسیایی هستند به همین دلیل کارسخت است.

اجاقی به تفاوت این دوره از بازی‌های آسیایی با دوره قبل اشاره کرد و گفت: تفاوتی که این دوره با بازی‌های آسیایی دوره قبل دارد آن است که امسال وزن ۷۵ کیلوگرم حذف شده است. درحالی که ما در این وزن به طلا می‌رسیدیم. تفاوت دیگر این دوره آن است که درگذشته ساندای آقایان در ۵ وزن برگزارمی شد و هر تیم می‌توانست ۴ ورزشکار به رقابت‌ها اعزام کند. قدرت انتخاب بسیار زیاد بود ومی توانستیم ورزشکارانی که شانس مدال دارند را به رقابت‌ها ببریم، اما این دوره از مسابقات در ۴ وزن برگزارمی شود و قدرت انتخابی برای گزینش ورزشکاران وجود ندارد.

اجاقی خاطر نشان کرد: با توجه به جوان بودن تیم، حذف وزن ۷۵ کیلوگرم و کم شدن اوزان اگر بتوانیم نتایج دوره قبل بازی‌های آسیایی را تکرار کنیم نتیجه خوبی کسب شده است، اما با این شرایط باز هم برای طلا می‌جنگیم.


بیشتر بخوانید: منصوریان: سانداکاران چینی از رویارویی با ما ترس دارند


انتهای  پیام/

اظهارات اجاقی درباره وضعیت ووشو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار