سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده بدهی مالیاتی مان به همت وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای  بررسی به ماده 251 مکرر رفته است که این جرایم غیر واقعی و کمر شکن است.

گرشاسبی: جرایم مالیاتی غیر واقعی و کمر شکن است/ از قانون بازنشستگی تبعیت می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: وضعیت بد نیست و تلاش می کنیم این تیم بدون حاشیه مسیر رو به جلو خود را ادامه بدهد. 

گرشاسبی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس همانند استقلال بدهی مالیاتی زیادی دارد، گفت: رقم بدهی مالیاتی هر 2 باشگاه نزدیک به هم است اما پرونده بدهی مالیاتی مان به همت وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای  بررسی به ماده 251 مکرر رفته است که این جرایم که صورت گرفته واقعی نبوده است و سهل انگاری باشگاه ها بوده و رقم خیلی بالا ، غیر واقعی و کمر شکن است . بدهی مالیاتی در مرحله بررسی است اما ما به دنبال حل  بدهی های جاری به  بازیکنان و کادر فنی هستیم.

او درباره اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و این بدهی ها به جیب دولت می رود و بهتر نیست این بدهی ها بخشیده شود، گفت:  بدهی های مالیاتی را بررسی می کنند و ما به دنبال این هستیم که یا تخفیف بدهند یا این بدهی ها مورد بخشودگی قرار بگیرد. 

جلسه با تاج درباره سوپرجام  و دریافت نکردن پول تبلیغات محیطی تصریح کرد: جلسات خوبی با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشتیم و همه این مسائل  بررسی می شود و  آنها رسیدگی می کنند و باید  ببینیم چه مبلغی باشگاه پرسپولیس طلبکار است و امیدوارم این مسئله  حل شود. 

گرشاسبی درباره قانون بازنشسنگی و اینکه ابلاغیه ای مبنی بر بازنشستگی اش دریافت کرده است یا نه! بیان کرد:  قانون بازنشستگی هنوز ابلاغ نشده است و منتظریم هر چه قانون بگوید باید  تبعیت کنیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: تبلیغات محیطی هنوز به آن بخش نرسیدیم که مبلغ چقدر است و دنبال این هستیم که شفاف سازی شود و این موضوع مشخص شود. 


بیشتر بخوانید: 

گرشاسبی: برای جلوگیری از کسر امتیاز تخلف کردیم/ قرارداد امیری را تمدید می‌کنیم


انتهای پیام/ 

اظهارات گرشاسبی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار