عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد شنبه هفته آتی رای نهایی خود را درباره پرونده افشین پیروانی اعلام کنیم.

مهدی دادرس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت پرونده افشین پیروانی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بیان کرد: با توجه به حساسیت و به نوعی ملی بودن پرونده افشین پیروانی، در طول هفته های اخیر درمورد این پرونده مباحث زیادی در کمیته استیناف مطرح شد و ما باید به ریزترین مسائل هم دقت کنیم. شاید با جمع بندی اعضای کمیته شنبه هفته آتی(۲۷ مرداد) رای نهایی خود را اعلام کنیم.

او درباره احتمال بخشش یا کاهش حکم محرومیت ۵ ساله مدیر سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: کمیته استیناف فدراسیون ۵ عضو با افکار متفاوت دارد و تا زمانیکه درباره حکم به جمع بندی نهایی نرسیم نمی توانم بگویم پیروانی بخشیده می شود یا محرومیت او کاهش می یابد.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا اعتراض باشگاه استقلال نسبت به پرونده سوپرجام در نهایت به کمیته استیناف ارسال شد یا خیر، اظهار داشت: تاکنون نامه ای از این باشگاه دریافت نکرده ایم اما امکان دارد در روزهای آتی این امر انجام شود.

دادرس در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال تنها هفت روز از تاریخ ابلاغ رای فرصت تجدیدنظر داشته اما اکنون حدود ۲۳ روز از زمان اعلام رای کمیته انضباطی سپری شده است و چگونه این باشگاه همچنان می تواند نسبت به رای دیدارسوپرجام اعتراض کند، گفت: به دلیل اینکه سازمان لیگ برای ابلاغ رای دچار اشتباه شده اکنون استقلال می تواند چنین کاری انجام دهد. البته از اینکه علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف با درنظر گرفتن تمام جوانب نامه اعتراضی باشگاه استقلال را قبول می کند یا خیر بی اطلاع هستم.


بیشتر بخوانید: محرومیت ۵ ساله افشین پیروانی کاهش می‌یابد؟


انتهای پیام/

اظهارات مهدی دادرس درباره اعتراض باشگاه استقلال نسبت به رای دیدار سوپرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار