تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان در نایین

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز اصفهان تقدیر کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی در جمع خبرنگاران گفت : خبرنگاران صدای مردم ، و مسئولین در جامعه هستند چرا که ممکن است مشکلات و مسائلی سوال یک جامعه باشد وباید از طریق خبرنگاران که هم صدای جامعه ، مسئولین و هم صدای ملت هستند منعکس شود.
وی افزود: تولید خبر یک موضوع حساس نیازمند همت ، تلاش ،انصاف ، دقت وسرعت است و مهمترین آن جنبه رعایت بی طرفی است.
نماینده نایین و خوروبیابانک بیان نمود : ممکن است خبرنگار در هر رشته و حوزه خبری برای خودش یک سری عقایدی داشته باشد اما وقتی اظهار نظر دیگری را منعکس کند قطعا باید رعایت بی طرفی را داشته باشد و فقط خبرهایی را که از ناحیه آن فرد یا جامعه دارد منعکس کند.
وی اظهار نمود : شم خبرنگاری ، حرفه و مهارتی که خبرنگار دارد به راحتی در مسیری که منفعت مردم و جامعه باشد بایستی ایجاد شود.
به گفته این نماینده خبرنگاران می توانند صدای رسای جامعه باشند و در حوزه های مختلف مسائل و مشکلات را از نماینده مردم مطالبه گری کنند.
از خبرنگاران به طلایه داران جبهه‌ آگاهی و ‌چشم بینای مردم و مسؤولان یاد کرد و گفت: خبرنگاران باید همواره در جهت تحقق رسالت حقیقی خود گام بردارند چرا که اکثر مردم جامعه بر این باورند نماینده ، نماینده دولت است در صورتی که نماینده از دل مردم انتخاب شده و مردمی است و نماینده خود از دولت مطالبه گری می کند .
ماشاالله فخارزاده سرپرست فرهنگ و ارشاد نایین نیز در ادامه گفت : خبرنگاران با نبود هیچ اعتباری و اکثرا علی رغم اینکه حق الزحمه ای دریافت کنند فعالیت می کنند.
وی در پایان با بیان اینمکه خبرنگاران مسائل کلان شهرستان را پیگیری کنند خاطرنشان کرد :رسالت خبرنگاری انصاف و دقت است اگر در جایی اشتباهی از مسئولی صورت می گیرد افراد می توانند صداقت خبری را به کار بگیرند چرا که در وهله اول آبروی مومن مهم است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.