مجمع سالیانه هیات فوتبال آذربایجان غربی با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشور در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در مجمع سالیانه هیات فوتبال آذربایجان غربی که به ریاست آقای تاج و با حضور روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها برگزار شد در مورد وضعیت سالن‌های ورزشی. توسعه ورزش پایه فوتبال. همکاری با آموزش و پرورش جهت کشف استعداد‌های فوتبال و تکمیل ورزشگاه‌های ۱۵ هزاری نفری ارومیه و ۵ هزار نفری خوی. میاندواب. مهاباد و سلماس از محل اعتبار اختصاص یافته ۲۳ میلیارد تومانی تا پایان سالجاری تاکید شد.
 

فوتبال آذربایجان غربی در وضعیت خوبی قرار دارد

 
در حاشیه این مجمع تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور در جمع خبرنگاران با اعلام رضایت از رشد فوتبال استان گفت: تیم فوتبال بانوان استان پنجمین تیم برتر در رنکینگ فوتبال بانوان کشور هست و حضور فوتبالیست‌های این استان در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نوید خوبی برای رشد این رشته ورزشی در استان است.
 

کی روش تیم ملی فوتبال کشور تا بازی‌های جام ملت‌های آسیا همراه  می کند

 
وی در ادامه با اشاره به حل برخی از مشکلات سربازی ملی پوشان و نقل به آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت و گفت: مذاکره مجدد با کی روش صورت گرفته تا بازی‌های جام ملت‌های آسیا همراه تیم ملی باشد.
 
 تاج به حضور همزمان دو تیم استقلال و پرسپولیس امسال در بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: هرچند این دو تیم کلی بدهکار هستند، اما با مذاکرات و جلسات مکرر با شخص وزیر ورزش سعی در حل مشکلات این دو تیم داریم.
 
انتهای پیام/م
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.