داور لیگ برتر گفت:نتیجه بازی ایران و اسپانیا به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.

سعاد وفاپیشه داور لیگ برتر و کارشناس ورزشی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌با اشاره به بازی تیم ملی ایران و اسپانیا گفت:تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی اسپانیا بازی سختی در پیش دارد و امیدوارم امشب یوزپلنگ‌های ایرانی با سربلندی زمین بازی را ترک کنند و برای اولین بار در ادوار پنج دوره حضورشان در جام جهانی به مرحله‌ی بعد صعود کنند و این یکی از اهداف مهم کی روش سرمربی تیم ملی است.

این داور لیگ برتر افزود:کی روش در مصاحبه قبل از بازی با اسپانیا گفته است، حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ و در کنار تیم‌های قوی، یک برد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:در بازی ایران - مراکش با توجه به اینکه مالکیت‌های توپ بیش تر در اختیار بایکنان مراکشی بود،ولی بازیکنان ایران خوش درخشیدند و گل به خودی تیم مراکش مزد تلاش بازیکنان در محافظت از دروازه بود ،بنابراین در فوتبال تیمی که تلاش می‌کند تا گل نخورد نیز تیم خوب و قوی به شمار می‌آید.

وفاپیشه گفت:خوشبختانه تیم داوری و همچنین بازیکنان تیم ملی فوتبال از هر لحاظ دارای آمادگی کامل هستند و دنیا نیز نگاه ویژه‌ای به تیم داوری و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دارد.

داور لیگ برتر فوتبال ادامه داد:امیدواریم با تلاش و کوشش بازیکنان، تیم ملی فوتبال و همچنین داوران ایرانی مرحله فینال راه یایند.

 

انتهای پیام/م

امشب؛صف آرایی بازیکنان ایرانی مقابل اسپانیا

برچسب ها: فوتبال ، جام جهانی 2018
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.