دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر گفت: با تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت در استان بوشهر نسبت به هفته دولت سال قبل ۹۶ درصد افزایش می‌یابد.

افزایش تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل دهدشتی بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری ارم دشتستان با تاکید بر ارتباط بیشتر مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات مردم اظهار داشت:در شرایط فعلی در برخی از حوزه‌ها دچار ضعف عملکرد هستیم که بخش اعظمی از این مشکلات ناشی از عدم ارتباط کافی مسئولان با مردم است.

وی بیان کرد: متاسفانه باید بپذیریم در فضای ادارات محصور شده ایم و به همین سبب از بسیاری از مشکلات و اتفاقاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند، غافل هستیم.

دهدشتی با تاکید بر اینکه نیاز است به مشکلات مردم اشراف داشته باشیم خاطر نشان کرد: باید با مردم بهصورت رو دررو و بیواسطه صحبت کنیم تا ضمن اشراف بر مشکلات آنها، بستر‌های رضایتمندی مردم را شناخته و برای تقویت این بستر‌ها تلاش مضاعف کنیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: از بخشداران، فرمانداران و همه کارگزاران انتظار داریم تا برگزاری نشست‌های مردمی و حضور در بین مردم را در اولویت قرار داده تا بتوانند بر اساس این دیدار‌ها برای آینده برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به مشکلات کلان اقتصادی گفت: تجربه ثابت کرده بسیاری از مشکلات مردم خصوصا در سطح شهرستان‌ها و بخشها، ارتباط زیادی با شاخص‌های کلان اقتصادی از جمله شرایط ارز ندارد و با حضور در بین مردم و شناسایی و پیگیری مشکلات قابل حل است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: متاسفانه شرایط کنونی سبب شده تا برخی از کسانیکه در به وجود آمدن بسیاری از چالش‌های کشور نقشی اساسی دارند، در قامت قهرمان و حتی اپوزوسیون به صحنه آمده و درخواست استعفای دولت را بدهند.

عادل دهدشتی با تاکید بر حل مشکلات مردم بر اساس مطالبات آنان گفت: مشکلات و نارسایی‌ها قابل کتمان نیست و به مردم حق می‌دهیم وقتی هر روز خبر اختلاس‌ها و فساد‌ها را میشنوند، از مسئولان گله‌مند باشند، اما معتقدیم همین مردم اگر با صداقت با آن‌ها برخورد شود و با تمام توان برای رفع مشکلاتشان تلاش شود، بیشترین همکاری را با مجموعه نظام دارند.

وی با اشاره به ضعف اطلاع رسانی در مجموعه دولت تاکید کرد: باید خدمات دولت در زمینه‌های مختلف توسط دهیاران، بخشداران و فرمانداران با مردم در میان گذاشته شود.

دبیرستادبزرگداشت هفته دولت استان بوشهر با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بیان کرد: خوشبختانه امسال با رویکرد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، با برنامهریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت در استان بوشهر نسبت به هفته دولت سال قبل ۹۶ درصد افزایش می‌یابد که ان‌شالله پاسخگوی بخشی از خواسته‌ها و مشکلات مردم در نقاط مختلف استان باشد.

انتهای پیام/م

افتتاح پروژه‌ها در استان بوشهر ۹۶ درصد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.