دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با اشاره به توسعه زیرساخت‌های عمران شهری و روستایی گفت: امسال برای اجرای ۱۰۵ پروژه عمران شهری و روستایی۱۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

اجرای ۱۰۵ پروژه عمران شهری و روستایی در شهرستان تنگستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پرویز شعبانی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی در تنگستان با بیان اینکه جمعیت ساکن در روستا‌های تنگستان بیش از شهر‌ها است اظهار داشت: بیش از ۷۰ درصد جمعیت تنگستان در روستا‌ها سکونت دارند که توجه به توسعه زیرساخت‌های روستایی در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه روستا‌ها و شهر‌های تنگستان از ظرفیت بالای اقتصادی، اشتغال‌زایی و خدماتی برخوردار هستند گفت: سواحل تنگستان در بخش ساحلی دلوار قرار دارد که روستا‌ها و شهر دلوار از ظرفیت بالای اقتصادی در زمینه تجارت دریایی، آبزی‌پروری، صید و صیادی و گردشگری برخوردار است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان با اشاره به اختصاص اعتبارات برای عمران شهری و روستایی بیان کرد: سال قبل از محل تملک دارایی و سرمایه‌ایی ۱۹۰ میلیارد ریال به شهرستان تنگستان اختصاص یافته که طرح‌های توسعه عمران شهری و روستایی اجرا شد.

شعبانی از اجرای ۱۰۵ پروژه در شهر‌ها و روستای تنگستان خبرداد و افزود: امسال برای اجرای ۱۰۵ پروژه عمران شهری و روستایی ۱۱۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از محل اعتبارات ارزش افزوده سال قبل افزون بر ۲۵ میلیارد تومان سهم تنگستان شد خاطر نشان کرد: از این اعتبار ۱۱ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان آن سهم دلوار، ۱۳.۲ میلیارد آن به بخش مرکزی اختصلاص یافت.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان افزود: دهیاران شهرستان تنگستان در توسعه زیرساخت عمرانی، فرهنگی و مذهبی روستا‌ها از محل اختصاص ارزش افزوده توجه ویژه‌ای کنند.

شعبانی بیان کرد: دهیاران شهرستان تنگستان در فصول مختلف درروستا‌های شهرستان درحال فعالیت هستند که می‌طلبد توجه بیشتر به این دهیاری‌ها در زمینه تخصیص اعتبارات ارزش افزوده شود.

انتهای پیام/م

۱۰۵ پروژه عمران شهری و روستایی در تنگستان اجرا شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.