فرماندار نیویورک شعار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره قدرتمند بودن این کشور را زیر سوال برد.

فرماندار نیویورک: آمریکا هیچگاه آنگونه که ترامپ ادعا می‌کند بزرگ نبوده استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، اندرو کوئومو، فرماندار نیوریورک روز گذشته در سخنرانی خود درباره حقوق زنان ضمن انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد این کشور هیچگاه، آنطور که ترامپ ادعا می‌کند، بزرگ و قدرتمند نبوده است. کوئومو در این سخنرانی از ترامپ و جمهوری‌خواهان برای در نظر داشتن برکناری او از قدرت در ماه نوامبر انتقاد کرد.

 فرماندار نیویورک گفت: «ما قصد نداریم آمریکا را دوباره بزرگ و قدرتمند کنیم. آمریکا هیچگاه آنقدر بزرگ نبوده است. سخنان کوئومو با واکنش جالب توجه حاضران در این سخنرانی همراه شد».

اظهارات فرماندار نیویورک در واکنش به شعار انتخاباتی رئیس جمهور این کشور درباره « آمریکا را دوباره قدرتمند کنیم» بیان شد. کوئومو تاکید کرد: «ما به بزرگی و قدرت دست نیافته‌ایم. این مهم زمانی محقق خواهد شد که همه آمریکایی‌ها کاملا در آن نقش داشته باشند. ما زمانی به بزرگی می‌رسیم که تبعیض و مسائل کلیشه‌ای علیه زنان، که 51 درصد از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند، از بین برود. و زنان تمام استعداد خود را تحقق یافته ببینند». 

معاون مطبوعاتی کوئومو نیز گفت: «زمانی که رئیس جمهور شعار "آمریکا را بزرگ کنیم" را اعلام می‌کند، دردی را که بسیاری از آن رنج می‌برند نادیده می‌گیرد و آن درد برده‌داری، جدایی، تبعیض جنسیتی و محروم کردن زنان از مشارکت در امور است». 

چهارشنبه شب رئیس جمهور آمریکا در صفحه توئیتر خود با اشاره به اظهارات فرماندار نیویورک نوشت: «"ما قصد بزرگ و قدرتمند کردن دوباره آمریکا را نداریم، آمریکا هیچگاه بزرگ نبود" آیا شما باور می‌کنید این سخنان فرماندار ایالتی در آمریکا با بالاترین میزان مالیات است. اندرو کوئومو دچار یک بحران کامل شده است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
راس ميگه اتفاقا هيچوقت تو تاريخ آمريكا اينقدر مفلوك و بدبخت نبوده كه حتي اروپا هم قبولش نداشته باشه
آخرین اخبار