معاون دادگستری استان خراسان رضوی گفت: باید از ظرفیت کامل بازارچه مرزی ایران و ترکمنستان در راستای ریشه کنی آسیب بیکاری در شهر باجگیران استفاده شود.

استفاده کامل از ظرفیت بازارچه مرزی ایران و ترکمنستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ بررسی حقوقی وضعیت مرز باجگیران با حضور مرتضوی معاون دادگستری استان خراسان رضوی، دادستان قوچان، فرمانده انتظامی، رئیس گمرک و بازارچه مرزی که هدف از این بازدید شناسایی اهم موانع و محدودیت‌هایی که برای مرز باجگیران حاصل شده و اعلام این مشکلات از طریق رئیس کل دادگستری استان به قوه و پیگیری رفع موانع با مشارکت می‌باشد.

مرتضوی معاون دادگستری استان خراسان رضوی، گفت: باید از ظرفیت کامل مرز و بازارچه در راستای ریشه کنی آسیب بیکاری در شهر باجگیران استفاده کامل شود و قوه قضاییه در استان با شناسایی این قبیل آسیب‌ها اقدامات جامعی در رفع و حل موانع داشته باشند.

وی افزود: هدف از بازدید مرز ارزیابی و پیگیری حقوقی مشکلات مرزی و کشف واقعیات این مشکلات در راستای حل آن می‌باشد.

گفتنی است دادستان قوچان با سفیر ایران در ترکمنستان طی مکالمه تلفنی موضوع مشکلات مرز باجگیران و علت اعمال محدودیت توسط کشور همسایه و بررسی حقوقی علت اختلاف نظر‌ها بین دو کشور و نحو برون رفت از آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

انتهای پیام//ح. خ

 

بررسی حقوقی وضعیت مرز باجگیران با حضور معاون ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار