رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:پس از وقوع زلزله همه ی نیروها و با بسیج تمام امکانات در اولین ساعات وقوع زلزله، جهاد گونه به مردم کمک کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی که با حضور آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد طی گزارشی اقدامات سازمان در زلزله سال گذشته پرداخت و گفت: پس از وقوع زلزله همه ی نیروها و با بسیج تمام امکانات در اولین ساعات وقوع زلزله، جهاد گونه به مردم کمک کردند.

شهبازی افزود: بیش از صد دستگاه از ماشین آلات پیمانکاران آب و خاک ما برای آواربرداری بکارگیری شدند.

وی  از تامین ۴۰۰۰تن علوفه، ۱۰۰۰رول نایلون و توزیع ۳۰۰۰پرس غذا بصورت روزانه در بین مردم اشاره کرد.

شهبازی تصریح کرد: بازسازی و لایروبی مسیرها و کانالها، بازسازی کانالهای تخریبی و بازسازی ایستگاههای پمپاژ به سرعت انجام شد.

وی از ۲۰۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده گفت که تاکنون بیش از ۲۴هزار پرونده تشکیل شده و ۲۲هزار پرونده به بانکها رفته است.

شهبازی از امهال وام های بخش کشاورزی در مناطق زلزله زده خبر داد که کمکی برای بازتوانی مردم است.

 

  اقدامات سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در زلزله نشان از روحیه جهادی دارد

آیت الله تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه که در سالن شماره ۲ این سازمان برگزار شد گفت: مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان در زلزله اخیر روحیه جهادی را به معنای واقعی نشان داده اند.

آیت الله تقوی افزود: اقدامات ارزشمند سازمان جهادکشاورزی در جریان زلزله سال گذشته، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مشکلات عظیمی که پس از زلزله بوجود آمده، جز با تلاش شبانه روزی و اخلاص قابل حل نبوده که الحمدلله با صمیمیتی که در مجموعه جهاد دیده میشود امکان پذیر شده است.

انتهای پیام/س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.