سامانه میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آغاز بکار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه طی مراسمی با حضور احمدیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس خانی معاون بهبود تولیدات دام و طیور سازمان، مهندس صفوی معاون تولیدات گیاهی و جمعی از مدیران بخش کشاورزی، سامانه میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آغاز بکار کرد.

 احمدیان گفت: در راستای دستور العمل استقرار میز خدمت در سازمان ها ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر لزوم ارائه خدمات سازمان ها در طبقه همکف، با هدف تسهیل در خدمات دهی به ارباب رجوع؛ "میز خدمت" در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آغاز بکار کرد.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی در راستای اجرای میز خدمت نسبت به تجهیز و استقرار سامانه میز خدمت اقدام نموده است.

احمدیان با اشاره به اینکه دو پروژه برای ارائه سامانه میز خدمت طراحی گردیده خاطرنشان کرد: در پروژه اول در کوتاه مدت با استفاده از امکانات موجود سازمان و بدون صرف هزینه این مهم انجام گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: در پروژه دوم که نیاز به تغییرات فضا و امکانات تخصصی از قبیل باجه های شیشه ای، کیوسک های اطلاعاتی و سیستم نوبت دهی و... دارد نیاز به تامین اعتبار دارد که پس از تامین آن محقق خواهد شد.

احمدیان با بیان اینکه در حال حاضر سازمان جهاد کشاورزی نسبت به ایجاد میزخدمت الکترونیک در قالب سامانه ارتباط ارباب رجوع با سازمان اقدام نموده خاطرنشان کرد: مراجعین محترم می توانند با مراجعه به سایت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و انتخاب لینک میزخدمت الکترونیک نسبت به ثبت درخواست خود و دریافت کد رهگیری اقدام کند.

احمدیان گفت: این سامانه در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و به زودی در سطح کامل اجرایی می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سازمان جهاد کشاورزی نسبت به تجهیز و استقرار سامانه میز خدمت اقدام نموده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.