معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان گفت: سرمایه گذاری در سایر حوزه های اقتصادی نظیر گردشگری باعث خروج از تک محصولی بودن این شهرستان شده و حاشیه ای امن را برای فعالان اقتصادی ایجاد می کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان درنشست هم اندیشی با صاحبان صنایع زنجیره تامین و تولید فرش ماشینی با اشاره به شرایط اقتصادی ویژه کشور در حوزه صنعت، گفت: سرمایه گذاری در سایر حوزه های اقتصادی نظیر گردشگری باعث خروج از تک محصولی بودن شهرستان شده و حاشیه ای امن را برای فعالان اقتصادی ایجاد می کند.

وی با تاکید بر جهت گیری شدید این منطقه طی 40 سال اخیر به سمت تولید فرش ماشینی و بالغ بر 75 درصد سرمایه گذاری، تولید و اشتغال این صنعت در منطقه کاشان افزود: به همین جهت کوچکترین آسیب پذیری در زنجیره تامین، تولید و فروش فرش ماشینی، بخش عمده ای از صنعت و اشتغال شهرستان را تحت الشعاع قرار می دهد.

به گفته وی، مدیریت و برنامه ریزی جامع در حوزه فرش ماشینی، بدست آوردن کنترل بازار عرضه و فروش فرش و حذف واسطه ها از راهکارهای افزایش درآمد در این عرصه است.

فرماندار کاشان، ضمن استقبال از برگزاری اینگونه جلسات هم اندیشی، همفکری صاحبان صنایع و مدیران بخش دولتی در حل موانع و مشکلات صنعت را بسیار موثر دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت مجموعه زنجیره تامین و تولید فرش ماشینی اعم از حوزه های ریسندگی، بافندگی و تکمیل، زمینه استمرار تولید فراهم شود.
مومنیان،اظهارداشت: تلاش ما بر این است که در حوزه هایی نظیر بیمه، مالیات و تامین زیر ساخت های حیاتی مشکل جدی برای تولیدکنندگان ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار