معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان، از برگزاری 22 جلسه کمیته فنی اشتغال فرمانداری این شهرستان با بررسی و حل مشکل 74 واحد صنعتی خبرداد.

مسعود خاندائی، در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به فعالیت این کمیته در زیر مجموعه کارگروه رفع مواع تولید و حمایت از سرمایه گذاری شهرستان گفت: این تعداد رسیدگی از ابتدای سال 96 تا پایان خردادماه امسالانجام شد که بیش از 50 درصد از این واحدهای صنعتی مربوط به شرکت های فرش ماشینی بود.

وی تصریح کرد: 80 درصد مشکلات صنایع در شهرستان حل شده است و بقیه که مربوط به حوزه خارج از شهرستان بوده مرتفع شده و یا قابل رسیدگی نبوده است.

به گفته وی، بیش از 10 جلسه کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری فرمانداری کاشان نیز در سال 97 و بیش از 8 جلسه طرح منادیان تولید و اشتغال شهرستان برگزارشده است.

رییس کارگروه فنی تسهیلات اشتغال شهرستان کاشان، بازدید از شرکت فرش ماشینی خاطره کویر و مشارکت در آیین افتتاح خط تولید نخستین فرش 1500 شانه واقعی در این شرکت را آخرین جلسه طرح منادیان تولید و اشتغال شهرستان در خردادماه عنوان کرد و گفت: فقط کافی است شرکت ها و مجموعه های تولیدی مطالب و مشکلات خود را به این معاونت انتقال دهند.

فعالیت کارگروه توانمندسازی اصناف با برگزاری دوره های آموزشی رایگان

خاندائی، مباحث کارگروه توانمندسازی اصناف را یادآورشد و گفت: در این کارگروه نیزضمن بررسی نیازهای آموزشی اتحادیه های صنفی دوره های مختلف با همکاری سازمان فنی حرفه ای و معاونت برنامه ریزی فرمانداری کاشان به صورت رایگان برای اصناف برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت 47 واحد صنفی در سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: مطالب فنی، اقتصادی، مدیریتی و به روز شدن ابزارالات مورد نیاز و ... برای اصناف آموزش داده می شود.

به گفته وی، در سال جاری تاکنون چهار دوره آموزشی برای اصناف کاشان برگزارشده است و 10 توافق نامه آموزش بین سازمان فنی حرفه ای و اتحادیه های صنفی برای اجرای دوره های آموزشی امضا شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان،به توجیه اتحادیه ها و اعضای هیات رییسه اتاق اصناف در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای اصناف کاشان را تاکیدکرد و گفت: این دوره ها علاوه بر به روزرسانی اصناف و آشنایی آنها با تکنولوژی جدید در فروش و مشتری مداری درراستای حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود.

خاندایی در پایان گفت: کارگروه توانمندسازی اصناف در معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری کاشان تا کنون پنج دوره آموزشی را برای اصناف کاشان برگزارکرده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار