کمپین فرزندت کجاست نماینده مجلس را به دردسر انداخت +تصاویر

انتشار توضیحات مسئولان در رابطه با فرزندانشان بدون حاشیه نبوده و واکنش های زیادی را به دنبال داشته اما اظهارات یکی از نمایندگان متفاوت‌تر از بقیه بوده است.

کمپین فرزندت کجاست نماینده مجلس را به دردسر انداخت+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روز گذشته محمد علی وکیلی در راستای سوال به کمپین فرزندت کجایت در حساب کاربری خود نوشت:

دارای سه فرزند هستم
هادی؛ فوق لیسانس هفت سال است کارمند یک شرکت است
مهدی؛ فوق لیسانس (همانکه به دروغ مدیرعامل معرفی می شود) بدون اشتغال در جای دولتی، سردبیر روزنامه ابتکار
راضیه؛ لیسانس و بیکار

خداوند از سر تقصیر ناشران دروغ بگذرد
#فرزندت_کجاست".

اما انتشار نام فرزند دختر او با عنوان بیکار با واکنش های بساری همراه بود؛ چرا که نام او در میان خبرنگاران دریافت کننده مجوز طرح ترافیک بود. وکیلی سریعا به واکنش کاربران پاسخ داد و از معاونت شهرداری خواست این مجوز لغو شود. او در حساب کاربری خود نوشت:

"معاونت محترم ترافیک شهرداری تهران احتراما نظر به اینکه به دلیل ازدواج راضیه وکیلی رابطه همکاریش با روزنامه قطع شده لطفا طرح ترافیک اختصاصی نامبرده را کنسل و از سهمیه ابتکار کسر نمائید."

اما این پایان ماجرا نیود چرا که این بار افرادی که در تحریریه روزنامه ابتکار مشغول به فعالیت بودند به اظهارات این نماینده مجلس واکنش نشان دادند. یکی از روزنامه نگاران روزنامه ابتکار در حساب کاربریش نوشت:

"من از فروردین ۱۳۹۵ تا خرداد ۱۳۹۶ روزنامه‌نگار حوزه فرهنگ روزنامه ابتکار بودم و در این مدت چنین شخصی یا مطلبی ازشون در روزنامه ندیدم. تا جایی که اطلاع دارم هم تا امروز همکاران سابقم در روزنامه ایشان رو ندیدن".

کمپین فرزندت کجاست نماینده مجلس را به دردسر انداخت+ تصاویر

همچنین علی پیرحسین‌لو  مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در امور اجتماعی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی نیز در حساب کاربری خود در رابطه با این موضوع نوشت:

"سلام ضمن تشکر؛ درخواست شما به عنوان مدیرمسئول روزنامه ابتکار انجام شد. در تکمیل شفافیت، به اطلاع شهروندان عزیز می‌رسانم که خانم راضیه وکیلی علاوه بر ارائه معرفی‌نامه از این نشریه، در لیست بیمه ارسالی روزنامه هم به عنوان روزنامه‌نگار معرفی شده بودند."

کمپین فرزندت کجاست نماینده مجلس را به دردسر انداخت+ تصاویر

بیشتر بخوانید:

محمدعلی وکیلی خواستار لغو طرح ترافیک دخترش شد +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
به فکر بیکاری جوانان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
سلام اهایی آقا زاده ها ما پشت ابر،،،،
Germany
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
خوب بگبن فرزندانتون کجا هستند ؟